Renault s problémy a maximem

Kovalainen, Heikki | foto: Lotus F1 Team

Obhájci titulu mezi týmy měli dnes znovu těžkou práci. Nezapotili se pouze piloti ve vyrovnané kvalifikaci, ale i mechanici při výměně motoru Heikki Kovalainena a převodovky Giancarla Fisichelly.

Giancarlo Fisichella, 7.
Mám pocit, že jsem dnes dosáhl našeho maxima. Dostat se do Top10 je pro nás nyní skutečně těžké a znovu jsme si to připomněli. Do poslední části jsem se kvalifikoval jen díky tisícinám vteřiny, potom jsme ale naši situaci zužitkovali v sedmý nejlepší kvalifikační čas za prvními třemi týmy, což je naše současná pozice. Pro závod máme dobré vyvážení a věřím v zisk většího množství bodů zítra. Musíme dojíždět do cíle a získávat body.

Heikki Kovalainen, 12.
Podle mého názoru jsem z vozu nemohl dostat tento víkend více. Udělal jsem co jsem mohl a jel jsem na limitu, ale celý víkend jsem byl proti Giancarlovi pomalejší a v kvalifikaci se to ukázalo jako rozhodující. Jsem zklamán, ale jsme ve vyrovnaném boji s týmy kolem nás. Zítra nás čeká těžký závod, ale budu se zase maximálně snažit získat nějaké body.

Pat Symonds, šéfinženýr
Kvalifikovat se do závěrečné části bylo tentokrát velmi obtížné a těžké. Giancarlo zajel výborné kolo a podařilo se mu to, Heikki také, ale zůstal těsně mimo Q3. Zvláštní zmínku si ale zaslouží mechanici, kteří prokázali, proč jsou mistry světa. Není to letos snadné, ale jejich odhodlání neustává. demonstrovali to dnes při výměně Heikkiho motoru mezi závodním vozem a náhradním kvůli problémům s palivovým čerpadlem, i výměně převodovky ve voze Giancarla.

 

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy