Hustý déšť ještě před začátkem testů nechal na trati velké množství vody. Ralf Schumacher jel své první kolo na extrémně mokrých Bridgestonkách. Poté začalo Malajské horko vysušovat trať a Ralf musel přezout z mokrých pneumatik na suché.
Pilot Toyoty pokračoval v programu z předešlých dvou dní: zlepšit nastavení TF107 pro horké podmínky na okruhu v Sepangu. Navzdory velkému rannímu dešti, dovedl tým přezout Schumacherův monopost na suché pneumatiky na 90 minut a Ralf si tak mohl užít bezstarostnou jízdu, v níž dosáhl třetího nejrychlejšího času.
Déšť se vrátil znovu, když zbývala zhruba hodina. Prudká bouřka efektivně spláchla zbytek dne. Kvůli dešti ztratil tým čas testovat, a tak se Toyota rozhodla k rozšíření testů. Od Ralfa převezme testování Franck Montagny.
Ralf Schumacher
Dnes ráno bylo velmi mokro, ale mohli jsme vidět v předešlých letech, jak rychle horké teploty vysušují trať, takže se náš program ani moc nezdržel. Znovu jsme zkoušeli nastavení pro tuto trať a také jaký potenciál má vůz. Dnešek byl bez technických závad, což je velmi pozitivní a ukázalo se tím, že jsme se od zimních testů velmi zlepšili. Samozřejmě jsme to díky dešti nemohli dotáhnout do konce. Ale podmínky jsou pro všechny týmy stejné. Nyní budeme mít speciální den testů pro konečné úpravy na voze.
Gerd Pfeiffer, testovací manažer týmu
Dnešek byl pro Ralfa plný práce s nastavením. Pozitivní je, že jsme neměli žádné problémy. Ačkoli se dařilo, díky dešti jsme ztratili nějaký čas, proto jsme se rozhodli ještě pro speciální testy, které budou zítra.