Někdo by si řekl, jednoduchá věc, ale situace ukazuje něco jiného. Podle přijatého předpisu musí každý pilot použít během jednoho závodu jak směs tvrdší, tak měkčí. Cílem je zvýšení atraktivity a snadnější předjíždění. Ale aby to fungovalo, musí se v tom diváci vyznat, a to jde ztěžka v případě, kdy nejde jednotlivé směsi na jedoucím voze odlišit.
Bridgestone přiznalo chybu s třícentimetrovým bílým terčíkem na bočnici pneumatiky v Austrálii a na probíhajících testech v Malajsii přišlo se změnou. Místo bílého terčíku nastříkali mechanici červený a něco málo přidali i na jeho velikosti. U měkkých směsí mají být na části bočnice pneumatiky poté bílé pruhy.
Do návratu do Evropy má být značení definitivně vyřešeno a snadno identifikovatelné, věřme, že metoda pokus – omyl v případě měnících se barevných terčů nakonec skutečně povede ke kýženému cíli...