„Magny-Course má velmi specifický rys. 95% tratě je klasickým okruhem, který se proti jiným příliš neliší. Ale zbývajících 5% připadá na dlouhou superrychlou zatáčku Estoril, kde rozhoduje grip předních kol,“ prohlásil Vasselon.
Michelin dodá týmům pneumatiky ze středu výrobního programu. „Náš výběr je ovlivněn enormní zátěží v zatáčce Estoril, jinak bychom použili měkčích směsí. Zhodnotili jsme možnosti pro Magny-Course a nakonec dodáme našim partnerům pro suchou trať 4 směsi,“ dodal Francouz.
V posledních dvou letech byly strategie týmů postaveny na dvou zastávkách v boxech, ale letošní změny předpisů a úprava okruhu, jenž mění vjezd do boxové uličky, možná přinese strategii 3 zastávek v boxech, která by podle Vasselona nemusel být špatnou volbou.
Strategie 3 zastávek je reálná
Ředitel projektu F1 společnosti Michelin Pascal Vasselon očekává v domácí Grand Prix Francie od zvolených pneumatik slibný výkon.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton