„Magny-Course má velmi specifický rys. 95% tratě je klasickým okruhem, který se proti jiným příliš neliší. Ale zbývajících 5% připadá na dlouhou superrychlou zatáčku Estoril, kde rozhoduje grip předních kol,“ prohlásil Vasselon.
Michelin dodá týmům pneumatiky ze středu výrobního programu. „Náš výběr je ovlivněn enormní zátěží v zatáčce Estoril, jinak bychom použili měkčích směsí. Zhodnotili jsme možnosti pro Magny-Course a nakonec dodáme našim partnerům pro suchou trať 4 směsi,“ dodal Francouz.
V posledních dvou letech byly strategie týmů postaveny na dvou zastávkách v boxech, ale letošní změny předpisů a úprava okruhu, jenž mění vjezd do boxové uličky, možná přinese strategii 3 zastávek v boxech, která by podle Vasselona nemusel být špatnou volbou.
Strategie 3 zastávek je reálná
Ředitel projektu F1 společnosti Michelin Pascal Vasselon očekává v domácí Grand Prix Francie od zvolených pneumatik slibný výkon.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Neústupná Kateřina Brožová: Chce spravedlnost kvůli smrti Jordyho!
-
Zákaz rozdělávání ohně ve středních Čechách: Ovlivní to pálení čarodějnic
-
Iveta Bartošová (†48) zemřela před deseti lety: PRAVDA o posledním telefonátu!
-
Tajemství Josefa Laufera (†84): Mladší bratr, který chtěl být jako on!
-
Černý kašel v Česku: Kde se nemoc šíří nejvíce?
-
Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese
-
"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg
-
Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris