Pat Symonds říká: "Magny Cours je naší domácí tratí, takže nepotřebujeme hledat zvláštní motivační faktor. Z technického hlediska to není lehká trať. Velmi často se tu mění podmínky a trať může mít velmi nízkou teplotu. Důležitým prvkem bude i balanc a pneumatiky. Máme zkušenosti, že pneumatiky, které jsme zde v minulosti testovali nemuseli být ty správné pro závod. Proto nám velmi poslouží páteční test. I když bude teplota tratě nižší než v závodě, získáme reálné informace o výkonu pneumatik".
Podle Symondse budou právě pneumatiky hrát v Magny Cours větší roli než na kterémkoli jiném okruhu.
"Okruh je extrémně rovný. Existuje ale několik míst, kde musí jezdci jezdit přes obrubníky. Pneumatiky budou v Magny Cours kritickým faktorem. Velmi důležitá bude spolehlivost pneumatik, protože teplota tratě může dosahovat až 40 stupňů a úseky jako zatáčka č. 3, nebo jiné pomalé vlásenky jsou hotovým zabijákem pneumatik".
Symonds ještě prozradil, že zde bude také důležitá dobrá aerodynamika a také průjezd rychlými šikanami. Každoročně se dobře předjíždí v zatáčce Adelaide. Symonds se také vyjídřil v tom smyslu, že tým má na okruhu v Magny Cours velmi velkou naději na úspěch.
Renault pojede na domácí půdě
Tým Mild Seven Renault F1 se chystá na desátý podnik letošního ročníku MS FIA F1, který se pojede pro Renault na domácí půdě ve Francii, na okruhu Magny Cours.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton