Na spolupráci s výrobci tabáku si zavzpomínal bývalý majitel stejnojmenného týmu Eddie Jordan, jenž využíval sponzorských částek od Marlboro, Camel, Viceroy či Benson & Hedges.
„Rozumím morálním důvodům vedoucím ke zrušení sponzorství tabákových výrobců, ale já osobně jsem moc rád, že jsem jejich peníze k dispozici měl. V opačném případě bychom si totiž nemohli dovolit tak drahého jezdce, jakým byl třeba Damon Hill a nezískali bychom asi ani ta krásná čtyři vítězství a další úspěchy, na které mohu s radostí vzpomínat,“ uvedl Eddie Jordan.
Jeho stáj však přes finanční podporu Benson & Hedges boj s konkurencí neustála a byla na začátku loňského roku prodána investiční skupině Midland.
Od příštího roku zůstává ve spojení s týmem F1 pouze Marlboro, které bude bez svých log a jména i nadále spolupracovat s Ferrari, ovšem s výrazně nižší finanční podporou.