Při posledním tureckém podniku v okamžiku výjezdu safety-car zamířili přední jezdci do boxů. Zatímco u Renaultu proběhlo vše hladce, u Ferrari byl rozestup mezi prvním Massou a druhým Schumacherem příliš malý a sedminásobný šampion musel na nové gumy a palivo čekat. Výsledkem byla ztráta druhé pozice a propad za Alonsa.
„V předpisech není nic o tom, že by týmy nemohly obsluhovat oba vozy současně,“ upozorňuje Ron Dennis. „Dlouho jsem nad tím u nás uvažoval, ale neslo by to s sebou větší finanční náklady a komplikace při organizaci lidí v boxech týmu.“
Problém Ferrari však otevřel možnost současného odbavení znovu. Výjezdy safety-car jsou ve Formuli 1 stále častější a dvě skupiny mechaniků pro pitstop by i přes zvýšené náklady možná měly své opodstatnění.
„Díky možnosti obsloužit jen jedno auto se nám mnohdy závodní strategie nepříjemně komplikují.“