Technický ředitel Nakamoto připustil, že asi na GP Itálie přivezou v monopostech RA106 nové motory, vyvíjené pro sezonu 2007. Odsouhlasené zmrazení vývoje motorů nutí týmy používat v budoucích letech takové agregáty, se kterými budou závodit na konci letošní sezony.
Honda nasadí neodzkoušený motor nové konstrukce a v závěru sezony se možná bude znovu trápit. Ale obětování sezony 2006, ve které už nemá co ztratit nebo získat, by mělo být bohatě odměněno technickým náskokem proti Ferrari či Renaultu v dalších sezonách, neboť oba týmy bojující o titul nemohou riskovat technické problémy a ztrátu bodů.
V podstatě se dá tedy očekávat nasazení hybridu RA106. Šasi bude muset být narychlo upraveno osazení nového agregátu. „V Maďarsku jsme o této možnosti jednali a zřejmě ji uskutečníme,“ uvedl Nakamoto.