Šéf týmu Jean Todt připustil, že pneumatiky Bridgestone pro mokrou i osychající trať nebyly tak dobré, aby s nimi byli Massa se Schumacherem konkurenceschopnými. Francouz vysvětlil, že se testují daleko více gumy pro suchou trať. „V úvodní části závodu jsme neměli v gumách dostatečnou oporu, ale později s osychající dráhou to bylo už lepší.“
Michael Schumacher mohl včera po odstoupení Alonsa výrazněji snížit svoji ztrátu v hodnocení jezdců, proto o udržení druhé pozice bojoval na přechodných pneumatikách těsně před koncem závodu proti soupeřům na suchých gumách jako lev. Ferrari ho však k jízdě na jistotu nenutilo a bitva o každý centimetr a třetí pozici skončila po kolizi s Heidfeldem tři kola před cílem.
„Možná jsme mohli z pitwall zasáhnout, ale nic takového jsme neudělali, až po bitvě je situace jasnější.“
Hodně se v Maďarsku opět probíral přestup Raikkonena do Ferrari, šéf týmu však vzkázal, že jasno o příští jezdecké sestavě italské stáje bude až v Monze.