Bridgestone se připravuje na monopol

Test Barcelona | foto: www.auto-news.cz

Japonský výrobce pneumatik bude od příštího roku jediným dodavatelem plášťů pro vozy F1 a na svoji staronovou roli se pečlivě připravuje.

V období mezi odchodem Good Year a příchodem Michelin už monopolní postavení ve světe F1 Bridgestone zažil, vedení společnosti si uvědomuje, že od příštího roku bude situace znovu jiná nejen na poli konstrukčním, ale i v oblasti vzájemných vztahů.

„Naši inženýři budou muset příští rok změnit styl práce,“ přiznává přední manažer japonského výrobce Hisao Suganuma. „Rozhodně nechceme nikoho zvýhodňovat. Chceme zabezpečit stejný servis všem stájím a až poté se uvnitř týmu soustředit na to, aby dokázal z pneumatik vytěžit co nejvíce.“

Suganuma reaguje na obavy předních stájí zásobovaných ještě letos gumami Michelin z výsostného postavení italského Ferrari, který má s Bridgestone velmi úzké vztahy a za sebou velké úspěchy.


Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy