Dohoda nazvaná “Indianapolis“ má mít sice podporu jednotlivých výrobců hnacích agregátů, ale podpisy chybí. Prezident FIA Max Mosley byl údajně BMW vyzván, aby FIA ještě zvýšila maximální možné otáčky motorů ze současného návrhu 19 000 na 19 5000 ot/min.
Mosley o změně předpisů uvažuje, ale požaduje ustavit výrobci fond s 15 miliony Euro pro nezávislého dodavatele, který by tyto finance mohl od FIA dostat, aby udržel krok s automobilkami a byl dostupnou variantou pro soukromé týmy. Poslední vývoj nasvědčuje tomu, že si automobilky rovnoměrně rozdělí i soukromé týmy a FIA by touto úpravou dosáhla udržení Cosworthu v F1.
To se sice nezdá v tuto chvíli pro budoucnost F1 nikterak stěžejním, ale FIA si tímto pravděpodobně hodlá udržet způsob, jak zabránit možným kartelovým dohodám a diktátu vysokých cen za dodávku zákaznických motorů automobilkami...