V Indianapolis dominovalo Ferrari, ale Renault slibuje ve Francii návrat do starých kolejí. Pomoci by k tomu měla i nová specifikace "C" motoru RS26, která byla s omezeným výkonem vyzkoušena už v Americe ve Fisichellově voze.
Po deseti závodech, a tedy dvaceti startech vozů Renault, se může tým pochlubit devatenácti dojezdy do cíle - pouze Fisichella nedokončil úvodní závod v Bahrajnu. Nová specifikace "C" motoru RS26 byla plánována na 11. závod sezóny, tedy Velkou cenu Francie. Protože Fisichella nedokončil jeden závod a posunul si tím dvojzávodní periodu pro výměnu motoru, musel dostat verzi C už v 10. Indianapolis nebo až ve 12. Hockenheimu.
Renault rozhodl nasadit v jeho voze motor "C" už v Indianapolis, ale protože ještě nebyly provedeny důležité testy, měl motor omezený výkon. Ve Francii by měli Alonso i Fisichella jet s motorem RS26-C v plné síle.