Tým však slibuje změnu, brzkou. Na GP Monaka by už měli mít oba jezdci nový monopost TF106B, který byl testován tento týden. Nový šéf oddělení šasi Vasselon je velmi optimistický.
„V každém kole bychom s novým autem měli být o dvě až tři desetiny rychlejší, ale hlavní výhodou nového vozu bude to, že se nám otevřou další možnosti pro sezónní vývoj.“
Vasselon nahradil slavného Mika Gascoyna, ale o odchodu svého předchůdce hovořit konkrétněji nechce, pouze připustil, že se filozofie budoucnosti v podání Toyoty a Gascoyneho rozešly.
„Mike je však skutečný odborník a mnohému jsem se u něj naučil, především je schopen neochvějně stát za svými rozhodnutími, která se ukáží být dobrými až později.“
V souvislosti s Toyotou se objevily spekulace o zájmu o Coultharda, především pro jeho zkušenosti s vývojem a přípravou vozu. Jezdcův manažér a bývalý závodník Martin Brundle však nechtěl tuto otázku komentovat, pouze konstatoval, že jednají s Red Bull a sám Coulthard několikrát opakoval, že by chtěl zase závodit v autě postaveném Adrianem Neweyem…