Pischetsrieder si získal jméno u BMW, odkud ale odešel ještě předtím, než se Mnichov pustil do výzvy jménem Formule 1. V souvislosti s týmem Red Bull se objevily zprávy o možném spojení s VW. O těsných vztazích mezi Dietrichem Mateschitzem a Audi se dobře ví a součinnost při rekonstrukci rakouského okruhu A1-Ring může také ukazovat na možnou budoucí spolupráci.
Na druhou stranu stojí ale i VW před problémem snižujících se zisků. Hovoří se o chystané redukci nákladů a za oběť by mělo padnout na 20 000 pracovních míst. V této situaci s přihlédnutím k faktu nového vozu R10 pro vytrvalostní seriál v USA a angažmá Audi v DTM není vstup do F1 příliš pravděpodobný.
Své by mohla ale sehrát FIA ve své snaze o výrazné snížení nákladů týmů F1, které by mohlo zájem VW podpořit natolik, aby měl dnes 58letý Němec více pádných argumentů pro přesvědčení akcionářů o tom, že je F1 tou správnou propagací výrobků koncernu.