Moss v první řadě nabádá FIA k tomu, aby před vysíláním safety car na dráhu lépe hodnotila situaci: „Neříkám, že k tomu nebývá důvod, ale někdy není situace tak nebezpečná. Jezdci získají s velkým úsilím náskok a najednou jsou tam, kde začali.“
Safety car má domov za Atlantickým oceánem, ale tam jsou podle Mosse závody trochu o něčem jiném a během žlutých fází a nudy na dráze utratí Američané mnoho peněz za občerstvení a jinou zábavu.
Po nedělní kolizi Alberse s Idem bylo však jeho povolání podle Mosse v pořádku. „V mých časech by to s Albersem tak dobře nedopadlo, ukazuje se, že tragická smrt Senny byla velkým impulzem k větší bezpečnosti, jinak atraktivní kolize.“
Ide je obecně považován v F1 za přebytečného a Moss je stejného názoru, dokonce by mu za nedělní eskapádu dal zákaz startu ve dvou závodech. „V F1 je stále více lidí, kteří mají talentu méně a méně. Nebezpečně se jezdí už na motokárách, FIA by měla zasáhnout zavčas a v případě podobných kousků by měla jezdce nekompromisně trestat až ztrátou licence.“