Australan zopakoval nejvyšší ambice stáje z Grove. Měřítkem je Renault a cílem umístění mezi prvními třemi týmy v Poháru konstruktérů. Jistě si řeknete, že má Williams jako soukromý tým ambice možná až příliš vysoké. Sam Michael však lidem kolem sebe věří.
„Máme 500 zaměstnanců, nejsme tedy žádný malý tým a díky sponzorům máme i velmi slušný rozpočet. Určitě můžeme bojovat o přední umístění, na Renault nemá zatím nikdo, sami ztrácíme tři až čtyři desetiny, ale věřím, že po zlepšení s nimi můžeme bojovat ve vyrovnaném souboji.“
Michael pěl chválu především na Cosworth, a vzájemnou spolupráci, motor prokázal srovnatelné parametry s konkurencí a podle technického ředitele patří mezi tři nejlepší agregáty ve startovním poli. Dost možná bude roční smlouva prodloužena a u spolupráce obě společnosti zůstanou. „Zda budeme pokračovat s Cosworthem nevím ani já sám, ale určitě je to jedna z možných variant.“
Nico Rosberg Sama překvapil stejně jako řadu jiných odborníků. „Nico je fajn, je taky inteligentní a hlavně rychlý, takovou rychlost jsem nečekal. Chyby ještě chvíli dělat bude, ale pokud vydrží nasazené tempo, čeká ho velká budoucnost. O titulech bych ale po třech závodech nemluvil.“
Také Mark Webber a testovací pilot Alex Wurz sklidili uznání, je tedy něco, co technického ředitele trápí? „Soustředíme se nyní v první řadě na odstranění technických problémů a na zvýšení naší spolehlivosti. Auto je rychlé, ale za to, že jsme ze dvou závodů nedovezli ani bod, si můžeme sami.“
Otázky týkající se bývalého partnera BMW nebo vytouženého jezdce Jensona Buttona Sam Michael nechal bez rozvedení, v obou případech pouze konstatoval, že jde o minulost…