Fry ukončil řeči o Buttonově lehkovážnosti

Fry, Nick | foto: Lucky Strike B.A.R Honda

Šéf Hondy Nick Fry se svého jezdce zastal a přiznal, že přední pneumatiky byly u jejich vozu srovnatelné s gumami soupeřů výrazně později.

„Nedokázal si za safety carem zahřát přední gumy, proto musel jít do poslední zatáčky vždy pomaleji a na konci rovinky ho soupeři vybrzdili,“ reagoval na Alonsovu kritiku málo agresivního Jensonova kličkování Nick Fry a dodal, že jejich gumy fungovaly skvěle v kvalifikaci i v závodě, ale trvalo jim dlouho, než poskytly účinnost srovnatelnou s konkurenčním Renaultem a McLarenem.

Button si po závodě stěžoval, že si při žlutých fázích připadal jako na vodě a pevně věří, že se jeho týmu podaří při nadcházejících testech v Barceloně potíže vyřešit.

Nic Fry ale ukázal ještě na jinou možnou příčinu, přiznal totiž, že Honda startovala s jinou specifikací pneumatik než úhlavní soupeři. „Musíme se na to pořádně podívat, dost možná to mohlo sehrát významnou roli, jsme samozřejmě zklamaní.“

Z posledního vývoje u Hondy a různých náznaků se zdá, že je monopost RA106 k pneumatikám velmi jemný, může se jednat o pozůstatek loňské filozofie, kdy se hledělo na jejich co nejmenší opotřebení a dost možná je zmíněná skutečnost i kamenem úrazu špatných výkonů Rubense Barrichella.


Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy