Wurz a Karthikeyan odkroužili kolem 1000 kilometrů na jihoevropském okruhu a cílem bylo nejen testování nové specifikace motoru Cosworth CA2006, ale především pneumatik pro nezvykle chladnější podmínky, které budou v Austrálii panovat. Stáj Franka Williamse je přesvědčena o tom, že problémy s motorem a hydraulickým systémem ze Sepangu byly identifikovány a vyřešeny.
Dlouhý okruh s několika kratšími rovinkami a řadou pomalých a středně rychlých zatáček vyžaduje velký přítlak, dobrou trakci s její kontrolou, správné vyvážení vozu a účinné brzdy. Silnější motor tak bude jistě velkým plusem, neboť v Albert Parku nejde ani tak o maximální rychlost, ale spíše o kroutící moment.
„Letošní GP Austrálie se koná o měsíc později, to s sebou nese nižší teploty a proměnlivé počasí s možností deště, což bude rozhodující pro výběr pneumatik,“ ukazuje hlavní nástrahu technický ředitel Sam Michael.
„Mark a Nico pojedou v Austrálii s druhou sérií motorů Cosworth CA2006, u které byly použity úpravy reagující na problémy z Malajsie. Ověření proběhlo jak na dynamu v továrně, tak na dráze ve Valencii. S výkony našich motorů panovala v prvních závodech spokojenost, takže věříme v další dobrý víkend,“ dodal v tiskovém prohlášení týmu Simon Corbyn, šéfinženýr projektu Cosworth F1.