Současný tým sídlící v britském Leafieldu zaměstnává 90 lidí a 14 dalších se připojilo od Hondy. Spolupráce s automobilkou je významná a kromě továrních motorů má Suzuki k dispozici podporu i v oblasti elektroniky a softwaru.
Jiné týmy takové možnosti nemají a přirozeně si Super Aguri brousí zuby na nejslabšího ze soupeřů. „V polovině sezony bychom chtěli závodit s Midlandem a naším cílem je v závěru končit závody v Top10,“ tvrdí sebevědomě Audetto.
Takuma Sato v roli jedničky týmu působí dosud překvapivě spolehlivě, výkony dalšího jezdce Yuji Ideho jsou však hodně rozpačité. Vše ale pramení z filozofie týmu, který je nacionálně laděným týmem a prakticky vše má být japonské, tedy i jezdci. „Ide má za sebou úspěšnou kariéru v Japonsku a bylo přirozené, že se objevil ve voze našeho týmu.“