Motor musí vydržet dva závodní víkendy, za výměnu je jezdec penalizován ztrátou deseti míst na startovním roštu. Při prvních dvou závodech museli alespoň jeden motor měnit všechny stáje kromě McLarenu. Vydržely také jediné dva limitované desetiválce ve vozech Toro Rosso.
"Pokud jde o motory, mezi příštími dvěma závody není velký rozdíl," odhaduje Rob White, hlavní motorář Renaultu. "Je mnohem těžší připravit motor pro Malajsii a Austrálii, než motor pro Austrálii a Imolu. Kompromis pro tyto dva závody budeme muset hledat v úplně jiných oblastech. Giancarlo bude mít stejný motor, jako o tomto víkendu. Fernando už dostane nový motor, ale bude to stejný typ, jaký používá dosud."
Giancarlo Fisichella musel vyměnit motor po odstoupení ze závodu v Bahrajnu a nyní s ním musí odjet druhý závod. Fernando Alonso zatím problém s motorem neměl a po dvou závodech tedy může dostat motor nový.