Oproti minulému víkendu v Bahrajnu obě Toyoty ukázaly lepší výkon, i když porucha motoru Ralfa Schumachera ke konci druhé části kvalifikace zmařila naději na lepší pozici na startu. Do poslední části, kam se se svým časem dostal, neměl už s čím startovat. Nakonec mu patří poslední pozice z první desítky, ale bez zajetého času. V parném počasí na okruhu Sepang jeho týmový kolega Jarno Trulli skončil své kvalifikační účinkování čtvrtý mimo nejlepší desítku, takže obsadil 13. pozici, přesto se v neděli na startu postaví díky několika výměnám motorů u konkurence do páté řady a odstartuje z deváté pozice. Trulli se trápil také nedotáčivostí své Toyoty. Složité popisování, nicméně Toyota má šanci udržet se po startu GP Malajsie v první polovině závodního pole.
Jarno Trulli: „Jsem samozřejmě potěšený, že jsme předvedli lepší výkon než v Bahrajnu a zvlášť proto, protože jsme získali cenné informace o chování pneumatik Bridgestone. Dnešní odpoledne bylo pro mne velmi obtížné díky nedotáčivosti auta. Ráno v průběhu tréninku jsme zkoušeli nějaká jiná nastavení. Proto jsem nestihl nastavit auto pro kvalifikaci, jako obvykle. Přesto doufám, že zítřek dopadne dobře. Přes noc budeme analyzovat všechna data a zítra uvidíme.“
Ralf Schumacher: „Byla to škoda, jak to dnes dopadlo, protože máme lepší výkon, než jakého jsme dosáhli v Bahrajnu. Bylo by dobré být v první desítce a věřím, že jsme se mohli ještě více zlepšit. Neměli jsme žádné příznaky blížícího se krachu motoru do doby, než přišel. A co se mohlo stát? No, po Bahrajnu měl motor najeto už mnoho kilometrů a zdejší podmínky jsou pro motory obzvlášť tvrdé. Ale přinejmenším, náš výkon zde vypadá o hodně líp. Nyní se musíme soustředit na zítřek. Těším se na dobrý závod. Odstartuji sice ze zadních pozic, ale v minulosti jsme už dokázali ze zadních pozic se probojovat se dopředu, tak to zkusíme znovu. Bude to těžké, ale možné.“