S blížícími se závody jsou tabulky po každém dni testů ostře sledované a fanoušci jednotlivých týmů zažívají spokojenou euforii nebo mírnou paniku.
Symonds se rozhodl uklidnit obě strany: „Tabulky časů mají menší význam, než se jim obecně přikládá. Je celkem jedno, jste-li první nebo pátí. Například pro Renault jsou důležitější delší jízdy než kratší.“
Každý tým se ostatně musí starat sám o sebe a co nejvíce zlepšit svůj materiál, žádné usínání na růžích s technickým náskokem nebo panika ze ztráty na konkurenci podle Symondse nic neřeší.
Přesto Pat přiznává, že není špatné mít představu o vlastním postavení ve startovním poli pro klid k práci. A s nynější situací francouzské stáje je zatím podle něj vše v pořádku.
„Zatím si myslíme, že jsme s Hondou o kousek před ostatními, ale silný bude i McLaren, který dosáhl několika velmi dobrých časů při delších jízdách ve Valencii a ani Ferrari není daleko.“
Situace se však ještě může mírně podle šéfinženýra mistrovského týmu do prvního závodu v Bahrajnu změnit, protože většina stájí nasadí další modifikace svých vozů.
„Samozřejmě včetně Renaultu.“