Britskému deníku Express vysvětloval Norbert Haug, že podezřele dlouhé časy a malá spolehlivost vozu jsou v předsezónních testech v pořádku: "Loni jsme také nebyli vítězi zimních testů. A nevyhrávali jsme ani v prvních závodech sezóny." Krásné vysvětlení, když uvážíme, že právě Alonsovy body z prvních třech závodů, které McLaren nedokončil, rozhodly o zisku titulu pro Renault.
McLaren přišel kvůli zákazu tabákové reklamy o hlavního sponzora, cigaretovou společnost West. Vodafone zase nepřijde do roku 2007. V nedostatku peněz ale podle Hauga problém není: "V rozpočtu žádnou díru nemáme. Po této stránce se nám daří dobře, finanční problémy nehrozí. Naším cílem bylo vždy vítězství a nikdy tomu nebude jinak."
Zajímavější slova upustil Juan Pablo Montoya v rozhovoru se španělskými novinami Marca: "Naším největším problémem není osmiválcový motor, ale převodovka. Nová by měla být připravena pro testy v Jerezu." Tak je alespoň naděje.