V Evropě není dostatek firem, které by za svoji reklamu mohly F1 živit. Nová doba navíc přínáší potřebu moderních okruhů, kterých v Evropě také moc není. A když už Bernie Ecclestone podporuje stavbu nových okruhů, raději tam, kde je velký trh, nové firmy, noví sponzoři. Formule 1 směřuje do Asie, Renault už navazuje kontakty.
"Potřebujeme nové trhy, jedině tak zajistíme budoucnost Formule 1," řekl Patrick Faure, prezident Renaultu, v rozhovoru pro agenturu Reuters. "Jednáme s čínskými zástupci, na řadě jsou Indové. Do Formule 1 se zapojují nové země s velkými firmami. Je to jediný zdroj příjmů v post-tabákové éře."
I Renault musí hledat alternativu tabákové reklamy. Končí jeho partnerství s Japan Tobacco a Mild Seven, kteří zatím stále financují většinu rozpočtu francouzské stáje. Pro evropského fanouška F1 to znamená jediné - kromě drahé vstupenky na závodní víkendy bude muset platit ještě dražší letenku. Náš televizní divák si zase bude muset přivstat kvůli časovému pásmu.