Bridgestone měl v F1 monopol v letech 1999 a 2000. Od roku 2001 mu stále více konkuroval francouzský Michelin. Sezóna 2005 byla pro Bridgestone nejneúspěšnější. Na výkonu se zřejmě podepsal nedostatečný počet testovacích kilometrů, protože pravidelně s Bridgestone testovalo pouze Ferrari. Letos budou Bridgestone kromě Ferrari a Midlandu znovu obouvat i stáje Toyota a Williams. Všechny tyto stáje se dohodly, že budou data z testů pneumatik sdílet, aby dosáhly maximálních výsledků. Letos si Bridgestone nemůže dovolit vyrábět pneumatiky pouze podle Ferrari.
Mike Gascoyne, technický ředitel Toyoty: "Doufám, že to tak bude na všech testech, kde budeme společně. Je to výhodné pro všechny. Když něco testujete a data sdílíte s ostatními, je jasné, že oni z toho budou také těžit, ale pomůže nám to všem. Dokud se bude dařit pneumatikám Bridgestone, bude se dařit i všem týmům, které je obouvají. Potom už zbývá mít nejrychlejší auto s pneumatikami Bridgestone."
Podobnou strategii už při svém nástupu uplatnil Michelin a výsledky se dostavily velmi rychle, i když těžko říct, jak ochotně McLaren, Williams a další data sdíleli.