Samozřejmostí byla velká pochvala všem mechanikům za jejich perfektní přístup a ledový klid, díky kterému poslali vůz 5násobného mistra světa M. Schumachera vstříc dalšímu vítězství.
„Nejprve jsme při plamenech nevěděli co se děje, zda jde o problém s motorem nebo zda jde o něco jiného. Když jsem pak viděl, že se vůz pohnul a nebylo vidět žádné poškození, bylo to o něco příjemnější,“ popsal své pocity při 1. zastávce německého pilota v boxech.
„Měl jsem obavy z toho, kolik paliva se nám vlastně do vozu podařilo dostat a jak bude probíhat další nutná zastávka, neboť jsme netušili, zda je problém na hadici nebo na voze. V té době jsme měli hodně starostí,“ pokračoval dále šéf týmu.
Todt odmítl kritiku dodavatele tankovacích zařízení i samotného tankování v průběhu závodu s tím, že doplňování paliva je součástí Formule 1 a mělo by jí zůstat i nadále. Zdůraznil ještě, že mechanici hrají velmi důležitou roli v závodech a především i díky nim mohl tým vyhrát dva poslední závody.
Jean Todt je na tým Ferrari hrdý
Šéf týmu z Maranella Jean Todt přiznal, že část týmu sedící v průběhu závodu na pitwall si prožila těžké chvilky v souvislosti s problémy při tankování obou monopostů při Grand Prix Rakouska na okruhu A1-Ring.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton