Stáje hledají náhradu za odcházející tabákové giganty a výrobci alkoholu se dostávají do kurzu hned za telekomunikačními společnostmi.
Martini sponzorovalo v 70. letech minulého století úspěšné týmy F1 Lotus, Brabham a Alfu Romeo. V rallye se prezentovalo ve spolupráci s Fordem a Lancií. Ferrari dnes potvrdilo start nové etapy italského výrobce alkoholických nápojů ve Formuli 1.
"Martini Racing má za sebou 35 let zkušeností v těch nejvyšších motoristických šampionátech, což nám poskytlo možnost detailního poznání citlivého prostředí nápojového průyslu a motoristického sportu," prohlásil Robert Furniss-Roe, ředitel Martini Racing.
Podle dostupných informací však uzavření spolupráce nebude mít výrazný vliv na barevnou úpravu rudého vozu. Tradiční pruhy, kterými se Martini prezentovalo v minulosti, se na novém F2006 neobjeví. Společnost bude prezentována pouze znakem a nápisem, a to na nose vozu Michaela Schumachera a Felipe Massy.