„Concorde Agreement to říká jasně. Jestliže jeden chlap vlastní dva týmy, musí provozovat dva samostatné na sobě nezávislé týmy,“ tvrdí Mike Gascoyne.
Naráží tak na skutečnost, že Toro Rosso používá při testech loňské šasi Red Bull RB1. Technický ředitel Toyoty má podle ustanovení dohody pravdu, ale ta se týká především závodního víkendu a ne testů.
Navíc by měl být nový monopost stáje Toro Rosso pro rok 2006 podle Günthera Steinera kompletně vyroben ve Faenze, a to bez dílů používaných u Red Bull RB1 nebo Minardi PS05.
Gascoyne už jednou kritizoval Toro Rosso za používání omezených desetiválců i v příštím roce, což byla výjimka přijatá především kvůli nízkému rozpočtu Minardi, předchůdce Toro Rosso.
Toyota dodává motory V8 Midlandu a obecně se očekává, že tak bude mít druhý Mateschitzův tým proti Midlandu výhodu.