Loni totiž pneumatiky Bridgestone obouvalo z předních stájí pouze Ferrari. Týmy Jordan a Minardi testovaly minimálně a navíc data od nich neměla velkou váhu. Proti obrovské přesile týmů na Michelinech neměly Bridgestone šanci, jedinou výhodou bylo "ušití" pneumatik přesně na míru Ferrari.
Letos může být opět vše jinak. Během závodu bude znovu povoleno přezouvání pneumatik, což řeší hlavní problém Bridgestone - krátkou životnost. A za druhé dostává japonská pneumatikářská společnost obrovskou posilu pro testování a vývoj - týmy Toyota a Williams. Především Toyota, která hospodaří údajně s největším rozpočtem v F1, na testovacích kilometrech šetřit nehodlá.
"Už jsme se hodně naučili. První testy s Bridgestone byly jednodušší, než jsme čekali," komentuje spolupráci s Bridgestone hlavní inženýr Toyoty Dieter Gass. "Pořád pneumatiky poznáváme a daří se nám s nimi a našim vozem dosahovat stále lepších výsledků. Museli jsme vůz postavit trochu jinak, ještě dolaďujeme aerodynamiku, aby byla v souladu s jinými pneumatikami. Budeme používat i jiné nastavení."
Fanoušci Ferrari si od rozšíření základny Bridgestone slibují výrazné zlepšení konkurenceschopnosti rudých šípů z Maranella.