U zákaznických motorů se vždy předpokládá, že bude o třídu horší, než v továrním monopostu. Gerhard Berger si to však nemyslí a jistě není jeho názor bezcenný, působil totiž jako jeden z dvojice šéfů BMW Motorsport.
„Žádný výrobce nedokáže připravovat dva různé agregáty, jde jen o jeden a tentýž. V průběhu roku pak následují dvě nebo tří aktualizace. Navíc zaručuje Ferrari Red Bull stejný materiál, jaký bude používat jeho vlastní tým,“ vysvětluje vztah obou závodních stájí Rakušan.
David Coulthard sní o svém dalším vítězství, čemuž ale mnoho lidí nevěří. Berger nicméně nevylučuje, že by se Skot a nebo jeho krajan Klien na pódiích ukázat mohli.
A co titul mistra světa? Ani v této otázce nebyl bývalý jezdec F1 skeptický a týmu Dietricha Mateschitze věří. „Dělají maximum aby toho dosáhli. Koupili si vlastní tým, navázali úzkou spolupráci s Ferrari a získali skvělého designéra Neweyho.“