"Naše výdaje musíme směřovat hospodárně a současně musíme zajistit úspěšný vývoj. Tedy přesněji řečeno, pracovat velmi efektivně při nižším rozpočtu," konstatuje Brawn.
V nadcházející sezoně proplatí Vodafone Ferrari údajně ještě 35 milionů Euro před svým odchodem k McLarenu a nastalá situace nutí Maranello k ještě větší podpoře myšlenek FIA.
Ferrari patřilo dlouhodobě k týmům s nejvyšším rozpočtem, ale odchod Marlboro a nyní Vodafone, spolu s neúspěšnou sezonou 2005, může přinést hvězdnému týmu těžkosti.
"Slyšel jsem, že Toyota chce proinvestovat 500 milionů USD, a to je skutečně ohromná částka. Podle mého je filozofie FIA o redukci nákladů správná."
Brawn si však nedělá iluze o tom, že nebude nikdo ochoten pro úspěch v prestižním šampionátu obětovat více peněz než konkurence. Předpisy by ale měly být nastaveny tak, aby velké investice takové stáji nemohly přinést větší výhodu...