Red Bull
Max Verstappen, 1. místo
Myslím, že dnešek byl opravdu dobrý, jsem se vším velmi spokojený, po celý závod jsme měli skvělé tempo, i když samozřejmě s nasazením safety caru se odstup, který jsem si vytvořil, zmenšil a pak jsem jej musel získat zpět. Dnes byl vůz velmi dobře vyvážený, pokaždé, když jsem potřeboval být rychlý, tak se to stalo a ve srovnání se sprintem jsem se cítil mnohem konzistentněji, a to i při restartech. Celkově jsem opravdu spokojený s výkonem celého týmu. Každý závod je jiný a pokud jde o emoce, byl tento obzvláště příjemný, protože celý víkend probíhal tak dobře, zejména s ohledem na to, že šlo o sprinterský víkend, který je vždy mnohem hektičtější. Povedlo se vše, v co jsme doufali. Vítězství v Šanghaji bylo rozhodně na mém seznamu přání, být tady a vyhrát před tak úžasným publikem je velmi speciální a jsem rád, že se závod vrátil do kalendáře."
Sergio Pérez, 3. místo
Safety car mě dnes trochu obral, bylo by to těsné, ale bohužel to pro mě přišel v nevhodnou dobu; ztratil jsem dvě místa. Souboj s Charlesem mě stál větší degradaci pneumatik, což mi ztížilo život. Degradace byla na této trati rozhodující pro dosažení lepšího pokroku, takže jsem se trápil. Chtěl jsem dnes víc, od závodu jsem čekal trochu víc, sprint vypadal velmi slibně, ale dnes jsem toho nebyl schopen využít. Udělali jsme několik změn a ty mně potenciálně ubraly část výkonu. Zkontrolujeme je před Miami, abychom se ujistili, že tento pokrok pokračuje, abychom udrželi víkendy na této úrovni. Umím být silnější a jde jen o to, abych byl schopen vést od prvního kola a odjet svůj vlastní závod, doufejme, že to přijde brzy.
Christian Horner, šéf týmu
Pro tým to byl fenomenální víkend, 117 vítězství a 15 let od našeho prvního triumfu zde pro nás znamená velmi velký okamžik, na který jsem osobně velmi hrdý. S průběhem jsme velmi spokojeni. Max byl prostě fantastický, a Checo na stupních vítězů podtrhuje skvělý všestranný výkon. Zvládli jsme dvě agresivní zastávky, měli trochu smůlu na safety car, který hrál do karet Landovi a Charlesovi, ale tak to někdy chodí. Dostali pit-stop zadarmo a mohli na trati Checa přeskočit. Podařilo se mu předjet Charlese, ale bohužel už nezvládl dohnat Landa. Možná jsme na začátku použili příliš mnoho pneumatik, ale od obou jezdců to byla skvělá jízda a od celého týmu vynikající práce. Pit-crew dnes předvedli svůj um při dvojité zastávce a potvrdili obecně nastavené měřítko; všichni pokračují v jízdě na všechny válce, jak tady, tak doma v Milton Keynes. Rád bych také poděkoval společnosti Exxon Mobil za její trvalou podporu a společnosti Mobil 1 poblahopřál k 50 letům existence. Bez nich bychom doslova zůstali na suchu!
McLaren
Lando Norris, 2. místo
Jsem dnes velmi šťastný i za celý tým, zasloužil si to. Naše zastávky v boxech byly solidní a vůz se dnes choval skvěle. Opravdu jsem nečekal, že dojde na ten typ závodu, kdy budeme předvádět takové výkony, ale cítil jsem se pohodlně, mohl jsme mnohem lépe nakládat s pneumatikami než včera a víc tlačit na pilu. Dobrý den, dobré body a další pódium - jsem velmi šťastný. Je to příjemné překvapení, ale ukazuje to, že tým odvedl dobrou práci. Tvrdě pracujeme a vyplácí se to."
Oscar Piastri, 8. místo
Bylo to pro mě těžké odpoledne. V prvním stintu jsem se trochu trápil a pak, při restartu safety caru, jsem dostal zezadu ránu, což způsobilo spoustu škod; druhá polovina závodu byla proto utrpením. Každopádně zisk bodů je fajn a to samé platí v případě Landa a stupňů vítězů, takže z Číny odjíždíme s pozitivním výsledkem - a teď se těšíme do Miami."
Andrea Stella, vedoucí týmu
Očekávali jsme, že víkend v Číně bude o eliminaci škod, ale ve skutečnosti se ukázalo, že to byl náš dosud nejsilnější víkend sezóny. Pole position ve sprintu, dobrý kvalifikační výkon před Grand Prix a dnes Landovo pódium – stupně vítězů za zásluhy. Je to výsledek tvrdé práce jezdců, týmu na trati, v továrně a pěkná odměna pro nás, naše partnery a naše fanoušky. Jsem moc rád za všechny zúčastněné.
Co se týče Oscara, poškození, které utrpěl během závodu, ho připravilo o přítlak a znamenalo, že nemohl bojovat o vyšší pozice, ale jel opravdu dobře, přizpůsobil se změněnému vyvážení vozu a odvedl dobrou práci, aby přidal na naše konto cenné body.
Je to dobrý pocit mít takový výsledek. Velké poděkování patří všem, kteří se na tom podíleli – nyní se musíme neustále zlepšovat a tvrdě pracovat, abychom měli více podobných dnů. Jediný způsob, jak toho dosáhnout, je vylepšit auto. Vzhůru do Miami.
Ferrari
Charles Leclerc, 4. místo
S dnešním výsledkem nejsem úplně spokojen. Po Šanghaji se musíme soustředit na dvě věci: jednou je kvalifikace a druhou rychlost na tvrdých pneumatikách, což byla dnes naše hlavní slabina. Strategie a výkonnost byly až do safety caru silné, ale poté jsme všichni jeli stejnou strategii a pro nás trochu obtížnější dostat se na tvrdých pneumatikách zpět do tempa. Zásadní budou nadcházející vylepšení, protože definují směr, kterým se vydáme v další části sezóny."
Carlos Sainz jr., 5. místo
Těžký závod na náročné trati. Prvních pár zatáček nebylo zdaleka ideálních a vzhledem k provozu jsem se rozhodl zajet do boxů brzy, abych přezul na tvrdé pneumatiky. O několik kol později, za safety carem, jsem zůstal na této sadě až do cíle. V každém případě jsem se celkově trápil více, než jsme očekávali, a dnešní výsledek není takový, jaký bych si přál. Vše si před cestou do Miami promyslíme; věřím, že se tam můžeme vrátit do formy, kterou jsme předváděli v předchozích víkendech."
Frédéric Vasseur, šéf týmu
Nejsem si jistý, jestli jsme dnes mohli vzhledem k našim pozicím na startovním roštu očekávat umístění na vyšších příčkách. Počítal jsem však s vyšší rychlostí, než jakou jsme předvedli v závodě. Nyní musíme pochopit, proč tomu tak bylo zejména na tvrdých pneumatikách, a zlepšit se v Miami jak v kvalifikaci, tak v závodě, protože v současné době jsou rozdíly velmi těsné, setiny sekundy znamenají hodně.
Oba jezdci přistoupili strategii dvou zastávek a Charles odvedl dobrou práci, když prodloužil svůj stint na středně tvrdých pneumatikách, ale když byl aplikován virtuální safety car, rozhodli jsme se pro jednu zastávku s nadějí, že budeme moci bojovat o umístění na stupních vítězů. Bohužel Carlos zastavil těsně před safety carem, takže i on musel změnit strategii na jeden pit-stop. To samozřejmě znamenalo, že v závěrečné části závodu jel více konzervativně, ale i tak si dojel pro dnešní nejlepší možný výsledek.
Mercedes
George Russell, 6. místo
Startovat z osmého místa a získat pár pozic, to jsem od dnešního závodu očekával. Výsledek je pravděpodobně spravedlivý a vím, že máme co dohánět. V posledních třech závodech jsem sváděl podobnou bitvu s Alonsem a Piastrim, takže šesté místo zhruba odráží současné možnosti našeho vozu. Celkově to byl zajímavý víkend. Ve formátu sprintu jsem měl od pátku a sobotního rána až po zbytek víkendu dvě hodně odlišná nastavení vozu. Je třeba probrat dost věcí a doufám, že bude na čem stavět. Musíme pokračovat v navyšování výkonu vozu, abychom na startovním roštu figurovali výše. Budeme na tom i nadále tvrdě pracovat.
Lewis Hamilton, 9. místo
Postupoval jsem dopředu a dostal se na body, ale byl to těžký závod. Včera jsem se rozhodl pro špatnou změnu nastavení vozu a doplatil na to. Chci si být jistý, že to v budoucnu už neudělám! Zdá se, že auto funguje v malém okně a myslím si, že jsem se pro závod rozhodl správně. Bohužel, dnešní den byl velmi obtížný. Tým však odvedl skvělou práci při zastávkách v boxech a George si vedl dobře, když získal solidní body. Jsem si jistý, že příští závod v Miami bude lepší.
I když můj závod nebyl nejlepší, bylo úžasné vidět zdejší neuvěřitelné fanoušky. Jsou jedni z nejlepších na světě. Jsem moc vděčný, že je po několika letech zase vidím a díky za jimi vytvořenou skvělou atmosféru.
Toto Wolff, šéf týmu
Vzhledem k tomu, kde jsme dnes začínali, a co je důležitější, kde jsme se z hlediska jejich nastavení po sprintu umístili, náš výsledek potvrdil nejlepší předpověď z našich předzávodních simulací. Nynější vůz není v současné době dostatečně rychlý. Nehodláme však každý víkend za každou cenu hledat stříbrnou kulku, jinými slovy aby auto tak rychle letělo; musíme se zaměřit na správné zvládnutí základů a maximalizaci našeho balíčku. Dnes jsme neměli auto ve správném okně, po sprintu jsme udělali příliš mnoho extrémních změn, a to udělalo nejdůležitější část víkendu mnohem náročnější. Víme, že dnešní výsledek není jako celek dostatečně silný, takže musíme sáhnout hluboko do kapsy, abychom se zlepšili. Peloton za Red Bullem je vyrovnaný a malé detaily mohou v konečném umístění znamenat velký rozdíl. Nadcházející závody by měl ovlivnit očekávaný vývoj; doufáme, že bude krokem vpřed a zlepší vůz.
Aston Martin
Fernando Alonso, 7. místo
Dnes jsem nebyl rychlý, proto jsem jel složitý závod, ve kterém se dělo hodně věcí. Přesto bylo důležité získat nějaké body a bonus za nejrychlejší kolo. Měl jsem dobrý start, posunul se na druhé místo a chvíli jsem si myslel, že by bylo hezké vést aspoň jedno kolo závod, ale to se nezdařilo. Výjezdy SC trochu změnily strategii, neměli jsme k dispozici žádné další tvrdé pneumatiky, proto jsem přešel na měkkou směs. Celkově to byl dobrý závod, ale máme před sebou ještě hodně práce, abychom zlepšili naše nedělní tempo a vyrovnali se výkonům v kvalifikaci.
Lance Stroll, 16. místo
Měl jsem našlápnuto k dobrému výsledku. Měkké pneumatiky si na začátku závodu vedly dobře, udělal jsem několik klíčových předjetí a dostal se na body. Zastávku jsem si dobře načasoval v režimu VSC a myslím, že ve hře bylo deváté místo. Když pak na trať vyjel safety car, došlo k řetězové reakci, kdy všechny vozy vpředu náhle zpomalily. Neměl jsem dost času na to, abych zareagoval a vyhnul se kontaktu s Danielem. Je to frustrující, dostal jsem penalizaci, ale incident způsobil někdo na čele balíku, když náhle zabrzdil. Po výměně předního křídla jsem jel poslední, což znamenalo, že můj závod v podstatě skončil. Je škoda přijít o body, ale před dalším sprintovým víkendem v Miami se musím zvednout.
Mike Krack, šéf týmu
Sedm těžce vydřených bodů po rušném víkendu v Šanghaji! Fernandův závod se třemi zastávkami v boxech byl do jisté míry ohrožen prodlouženým výjezdem safety caru, který negoval plný přínos měkkých pneumatik. Fernandův útok v závěrečných kolech na nových středně tvrdých pneumatikách mu poskytl spoustu zábavy a vynesl mu také bod za nejrychlejší kolo. Bylo to dobrá náprava škod. Lance měl závod dobře rozjetý, ale byl zmařen incidentem za safety carem: musíme plně analyzovat, co se stalo, ale byla to řetězová reakce způsobená vozy před ním. pohyboval se na bodovaných příčkách, měl nejlepší strategii pneumatik a tudíž našlápnuto k bodované příčce.
Haas
Nico Hülkenberg, 10. místo
Dnes to byl z mé strany bezchybný a čistý závod. Myslím, že ho tým dobře zvládl a kontroloval. Cítím pozitiva a jsem velmi rád, že jsem získal bod, který byl dnes k mání. Vůz jednoho z prvních pěti týmů měl problém a to je místo, díky němuž jsme se k bodu propracovali, jinak s nimi nebylo možné závodit. Je tu také důkaz, že potřebujeme mít perfektní kvalifikaci v sobotu a perfektní závod v neděli, abychom byli na dnešní pozici. Víc jsem udělat nemohl. Jeden bod je v našem světě hodně!
Kevin Magnussen, 15. místo
Upřímně, dnes to prostě nebyl můj den. Můj výsledek je vlastně důsledkem včerejší špatné kvalifikace. Někdy se lze dotáhnout zpátky, ale dnes se mi to nepodařilo. Zkoušel jsem strategii jedné zastávky, ale degradace tvrdých pneumatik byla příliš vysoká, takže jsem od ní upustil. Jakmile jsem vyjel na nové tvrdé směsi, měl jsem po incidentu s Yukim defekt, takže jsem musel znovu zajet do boxů pro středně tvrdé pneu. Vůz ale fungoval dobře, zdá se, že v něm máme slušnou rychlost, což byl také případ kvalifikace pro sprint a sprintu jako takového.
Ayao Komatsu, šéf týmuJe úžasné díky Nicovi opět vyválčit bod. Co se týče jeho závodu, všechno – jízda, provoz, zastávka v boxech - bylo perfektní. Věděli jsme přesně, co musíme udělat, abychom se dostali do dobré pozice pro zisk bodu. Komunikace i provedení byly dobré. Upřímně, myslím, že se nám s Nicem podařilo zajet perfektní závod, bylo to skvělé. S Kevinem jsme bohužel neměli štěstí v kvalifikaci, po startu zezadu nešlo odjet závod podle našich představ. Teď už se těšíme do Miami. Myslím, že si z tohoto závodu můžeme odnést značné sebevědomí."
Alpine
Esteban Ocon, 11. místo
Jak se dalo očekávat, dnes to byl hektický závod se spoustou akce a těsných soubojů, což bylo za volantem opravdu zábavné. Celkově jsme závod i pneumatiky zvládli dobře. Pozitivní je, že jsme zde byli konkurenceschopnější a bojovali jsme o body, ale nakonec nám těsně unikly, i když máme nejlepší výsledek sezóny. Tento víkend jsme udělali malý krok kupředu ve výkonnosti; nové díly, které tým přivezl na trať, fungovaly podle očekávání. Děkuji týmu za urychlení vývoje, ale musíme se neustále zlepšovat, abychom zůstali v boji o body v nadcházejících závodech, třeba už za dva týdny v Miami.
Pierre Gasly, 13. místo
Když se podíváme na dosavadní výkony v této sezóně, může nás dnešní výsledek povzbudit. Vývoj závodu byl docela zajímavý a je tam několik oblastí, kde jsem zbytečně ztratil čas, ale jsem rád, že se nám podařilo získat některá místa zpět. Hodně se toho poučíme. Musíme hodně věcí analyzovat a pochopit, na co se v nadcházejících dnech při přípravě na další závod v Miami zaměříme. Už teď se těším na návrat do USA, kde budeme mít poprvé příležitost použít v mém případě nový balíček. Do té doby bude tým pokračovat v tvrdé práci, abychom měli jistotu dalšího zlepšení a přiblížení očekávaným pozicím. Čínští fanoušci dnes předvedli skvělou show a byl to skvělý pocit být po tak dlouhé době zase zpátky.
Bruno Famin, šéf týmu
Byl to závod plný incidentů a několika výjezdy safety caru, což znamenalo zůstat ve střehu a být připraveni reagovat, což se nám povedlo díky dobře provedené dvojité zastávce v boxech. Esteban zajel skvělý závod a byl na dostřel bodům, ale nakonec mu těsně unikly. Pierre si také vedl dobře, zvláště když se posunul po zdržení při své první zastávce opět na svou pozici. Naštěstí se při incidentu nikomu nic nestalo a my prošetříme důvody, abychom se podobným záležitostem v budoucnu vyhnuli. Dnešek ukazuje, že máme stále co vylepšovat a jako tým musíme pokračovat v tlaku na větší výkon, protože nám stále něco chybí. Zvláštní poděkování patří týmu v továrně, který vynaložil velké úsilí, aby do Šanghaje přivezl nové díly, fungující podle očekávání.
Williams
Alex Albon, 12. místo
Dnes to byl dobrý závod. I když nám slabší vítr pomohl, po celý závod jsem bojoval s velkou degradací pneumatik. Nakonec jsem nebyl dost rychlý, abych v závěru předjel Estebana, bránil se dobře. Chápu problémy s vozem, ale nelze provést okamžité opravy a budeme potřebovat několik vylepšení, abychom navýšili naši výkonnost. Když se podívám na Miami, myslím, že trať bude našemu vozu vyhovovat mnohem lépe. Optimisticky se domnívám, že můžeme dosáhnout lepšího výsledku.
Logan Sargeant, 17. místo
Byl to těžký víkend, protože jsme se snažili dostat auto do správného okna. Během víkendu jsme zažili dobré i špatné momenty. A co je nejdůležitější, musíme přijít na to, co jsme jako tým mohli udělat lépe. První polovina závodu byla solidní. Start na měkkých pneumatikách byl dobrý, pak jsem na středně tvrdých pneumatikách měl velmi dobrou pozici. Pravděpodobně bychom se obešli bez safety caru, jeho výjezd nám nijak nepomohl. Když jsem nazul tvrdé pneumatiky, nemohl jsem je přimět k zahřátí a trpěl jsem jejich degradací. O penalizaci moc nemá smysl mluvit. Myslel jsem, že jsem do zatáčky vjel první.
Dave Robson, vedoucí oddělení výkonu vozidel
Dnes jsme byli konkurenceschopnější a poté, co jsme využili příležitosti udělat nějaké změny v nastavení Loganova vozu, jsme byli schopni provést užitečné testování za dobrých podmínek. Zkušenosti získané včera ve sprintu pomohly Alexovi a Loganovi zvládnout jejich dnešní stinty. I když na boj o bodované pozice jsme nebyli dost rychlí, drželi jsme krok s týmy kolem nás.
Bylo fajn vrátit se na okruh v Šanghaji a absolvovat první letošní sprint. Byl to náročný víkend, ale tým po celou dobu pracoval velmi tvrdě a v průběhu akce jsme dosáhli značného pokroku.
Stake
Guanyu Zhou, 14. místo
Tento víkend byl úžasným zážitkem: roky jsem snil o tom, že budu závodit doma, a konečně se mi to podařilo. Vidět tu vášeň a lásku všech lidí na tribunách bylo něco, co jsem nikdy předtím nezažil: zejména nikdy nezapomenu, když tolik lidí jásá a křičí mé jméno. Dával jsem si záležet na tom, abych mával fanouškům na každé tribuně, v každé zatáčce. I když jsem vše bral jako běžný závodní víkend, emoce byly nepopiratelné a nakonec mě to opravdu dostalo, zvláště když jsem zastavil v Parc Ferme: byl to speciální okamžik, který završil onu čest být vůbec prvním čínským jezdcem, který závodil ve Velké ceně Číny.
Závod byl těžký, zejména v prvním stintu, kde jmi chyběla přilnavost a klouzal jsem všude možně, ale podařilo se mi vzchopit se. Štěstím mě nenaplnil dokončený závod, ale jak jsem se probojovával polem, dával do toho všechno a nic za sebou nenechal. Bohužel, když startuji zezadu, věděl jsem, že útok na body bude obtížný, ale můžeme se soustředit na některá pozitiva, jako je naše rychlost. A samozřejmě velké zlepšení, které tým a posádka odvedli při zastávkách v boxech, tentokrát většinou čistých. Nakonec jsme se rozhodli pro poslední stint na měkkých pneumatikách: věděl jsem, že budu schopni udržet pozici, pokud nedojde k něčemu nepředvídanému. Hodně jseme předjížděl, auto se chovalo dobře a bylo fajn se probojovat kupředu. Vzhledem k tlaku tohoto víkendu jsem spokojený s odvedenou prací. Celý víkend byl pozitivní, včerejší odpoledne a dnešek trochu tvrdší, ale dali jsme do toho všechno."
Valtteri Bottas, defekt motoru
Na konci velmi slibného víkendu přišlo zklamání: start z desátého místa mě dostal na dobrou pozici pro boj o body a závod probíhal celkově dobře, dokud se mi náhle nevypnul motor – něco, co budeme muset v nadcházejících dnech důkladně prozkoumat. Je to docela nešťastné, i když jsem měl před sebou ještě dlouhou cestu, ale bojoval jsem s Nicem a ten to dotáhl na body. Je těžké se s tím smířit, ale i tohle je závodění a objeví se mnoho dalších příležitostí: naše rychlost se zlepšuje a jako tým neustále děláme malé krůčky na mnoha frontách. Celý víkend jsme se pohybovali kolem desátého místa a mohli jsme náš vůz a vylepšení dostatečně poznat. měly by nám umožnit maximalizovat náš potenciál. Těším se na to, že budu znovu závodit v Miami, na trati, kterou jsem si v posledních letech hodně užíval.
Alessandro Alunni Bravi, zástupce týmu
Nebyl to závod, jaký jsme očekávali nebo chtěli. Než se pustíme do analýzy závodu, stojí za to ocenit důležitou stránku, kterou Zhou společně s týmem napsal do historie motorsportu a formule 1 v Číně. Důkazem je podpora všech diváků po celý víkend, od čtvrtka do neděle: bylo to něco působivého a předčilo naše očekávání. Viděli jsme, jak moc díky Zhouovi roste v Číně popularita formule 1 a jsme hrdí na to, že náš tým se stal součástí tohoto jevu. Očekávali jsme u něj těžký závod, startoval z 16. místa, ale měl dobrou rychlost a bojoval dobře v mnoha duelech. V závěrečných fázích jsme zvolili agresivní strategii, přezuli na měkké pneumatiky, aby mohl ještě zrychli, ale bohužel bez bodového efektu. Bylo však důležité ukázat, že dokáže bojovat a ve srovnání s vozy kolem sebe být konkurenceschopný.
Valtteri bojoval s Nicem o místo v první desítce. Měl solidní úvodní stint na středně tvrdých pneumatikách a volba přezout na tvrdé pneumatiky byla správná: bohužel jeho závod skončil kvůli problému s hnacím ústrojím, což prozkoumáme. Bylo to velké zklamání, protože měl rychlost k umístění na bodech, což by byl zasloužený výsledek pro něj i pro tým. Pozitivní stránkou dnešního závodu byla konzistentnost našich zastávek v boxech, v nichž jsme byli schopni dosáhnout cíle stanoveného pro tento víkend. Zlepšení dodá sebevědomí i našemu týmu v boxech. Nyní se už soustředíme na Miami s vědomím, že i tam můžeme mít silný víkend.
VISA Cash App RB
Daniel Ricciardo, poškozený podvozek
Začal jsem ve stintu před safety carem stahovat odstup, ale během restartu jsem dostal docela velkou ránu a auto bylo poškodilo. Rozhodli jsme se ho odstavit, protože už jsem ve skutečnosti neřídil vůz F1. Je to velmi frustrující. Stroll se díval na volant a mě vůbec nesledoval, vypadalo to, že se jeho helma je otočená k zatáčce. Nikdy se nedozvíme, co se mohlo později v závodě přihodit, ale myslím, že jsme mohli dobře umístit. Frustruje mě, když mě vyřadí někdo jiný, jsem zklamán, protože dnes jsme měli příležitost a promarnili jsme ji. Myslím, že to tak cítí i celý tým. Když jsem se vrátil do garáže, viděl jsem, jak se mechanici dívají na poškození a mají zlomené srdce stejně jako já. Myslím, že to byl z hlediska rychlosti rozhodně lepší víkend; myslím, že tým mohl cítit určitou dynamiku a nějaký posun v sezóně. Jedeme do Miami a budeme se snažit dál pracovat."
Juki Cunoda, defekt pneu po kolizi
Je to nešťastné a frustrující, jak to dnes skončilo. Byl jsem spokojený s postupným zlepšováním až do kontaktu s Magnussenem. Po výjezdu safety caru jsem dobře zvládl restart a získal pět pozic, takže mám pocit, že jsem vytěžil maximum z toho, co bylo možné, ale samotné tempo se nezlepšilo tak, jak bych chtěl. Klouzal jsem více než ostatní vozy, tým se tím zabýval a pomáhal mi situaci řešit, ale celkově jsme tento týden nebyli schopni ukázat náš skutečný výkon, a to je škoda. Ve Faenze se podíváme na příčiny; vím, že jako tým se v Miami vrátíme silnější. Je škoda, že i Daniel musel odstoupit, protože měl v tomto závodě dobrou rychlost, takže pro tým je smolné, že ani jeden z vozů závod nedokončil.
Laurent Mekies, šéf týmu
Je to pro nás zklamání, protože oba vozy byly vyřazeny ze závodu po samostatných incidentech, se nimiž naši jezdci nemohli nic dělat. Je to bolestivé, ale nemáme jinou možnost, než se s tím smířit a jít dál. Pozitivní je, že i když víkend začal pomaleji, všichni velmi tvrdě pracovali, aby získali dostatečnou rychlost a piloti mohli znovu bojovat o desáté místo. Daniel předváděl po celý víkend velmi dobrou jízdu, zejména dnes, kdy těsně před výjezdem safety caru bojoval s Lewisem. Pro Jukiho to byl složitější víkend. Není nic lehkého tu absolvovat první závodní víkend se sprintem, ale pokračoval s nezlomnou silou; dnes zajel dobrý závod a získal spoustu pozic. S Danielem, Jukim a celým týmem se ve Faenze znovu dáme dohromady a v Bicesteru společně zanalyzujeme víkend, abychom se v Miami vrátili silnější pro další ultra těsnou bitvu. Doufejme, že to bude méně frustrující neděle!