Zachrání Suzukiho nový tým Stoddart?

Stoddart, Paul | foto: Minardi F1 Team

Nový tým Super Aguri Honda stojí před zásadním problémem, který může znemožnit start stáje již při prvním podniku v Bahrajnu.

Motor, pneumatiky, jezdci a snad i finanční krytí projektu by mělo být bez problému zajištěno, achillovou patou zůstává podvozek. Původní plány na nasazení letošního šasi BAR 007 se ukázaly příliš optimistické vzhledem k platné Concorde Agreement, která vylučuje více stájí se šasi jediného výrobce.

Suzuki musí tedy v Leafieldu postavit nový podvozek, ale času je málo. Pomoci by mohly známé továrny jako Lola, Dallara, Courage nebo Panoz. Žádný z nich však se současnou F1 nemá zkušenosti a narychlo postavený podvozek by nebyl konkurenceschopným.

Řešením by však mohla být spolupráce nové stáje s Paulem Stoddartem, který koupil v roce 2002 při pokusu o zvýšení konkurenceschopnosti Minardi autorská práva k monopostu stáje Arrows, v jejímž sídle bude tým Aguri působit.

Ve spolupráci s Hondou (BAR) a jimi získanými poznatky by bylo snad možné původní koncepci Arrowsu přepracovat do alespoň soutěživé podoby...


Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy