Trulli po přestupu k Toyotě zářil a v úvodu sezony patřil k hvězdám závodů nejen v kvalifikaci. Naopak Ralf Schumacher se trápil a trápil.
"Nemohl jsem jezdit na hraně a nemohl jsem se na vůz spolehnout. Proto opatrnější jízda v kvalifikaci a horší časy. Jarno byl po většinu sezony rychlejší," vysvětluje situaci s jízdními vlastnostmi TF105 německý jezdec.
Modifikovaný TF105B vlil mladšímu z bratrů Schumacherů do žil novou krev. Vůz byl podle něj o hodně lepší a především vyhovoval jeho stylu. Ztracen byl však náhle Trulli, kterého nebylo vidět už ani v kvalifikacích a v Japonsku své letmé kolo vůbec nedokončil.
Potvrdila se tak slova o tom, že výsledek týmových duelů z velké části ovlivňuje chování vozu a v neposlední řadě konstrukční oddělení podle toho, kterému jezdci šijí vůz na míru...