FERRARI
Carlos Sainz, 1. místo
Je to opravdu speciální den. Nevím, co říci, je to úžasné. První výhra, po 150 závodech, s Ferrari a na Silverstone... Nemohl bych si přát víc. Je to úžasný den, na který nikdy nezapomenu. Děkuji všem za podporu. Lewis na to dnes šlapal a byl to jeden z jeho dnů, ale zvládli jsme ho udržet zas sebou. Nebylo to jednoduché, trápil jsem se trošku s vyvážením, zvlášt v prvním stintu na střední sadě, Max nás hodně tlačil, ale i tak jsem pořád věřil, že výhra je možná. Musel jsem se udržet v závodě a snažit se a najednou mi safety car dal příležitost se dostat znovu vpřed. A zvládli jsme to. Umíte si představit ty nervy při restartu, věděl jsem, že je to moje šance a musel jsem to zvládnout.
Charles Leclerc, 4. místo
Ta poslední část prostě nevyšla. Od safety caru dál. Předtím... Byl jsem velmi rychlý, jen to první kolo, kde jsme se dotkli s Pérezem po restartu, jsem si myslel, že je po všem. Viděl jsem, jak odletělo první křídlo a říkal jsem si, že to nevypadá dobře. Ale potom jsme našli správné vyvážení, trošku jsme pár věcí změnili, stejně jako moje řízení a vypadalo to na vítězství. Ale potom vyjel safety car. Rozhodli jsme se nechat na trati vedoucí auto a do boxů jel Carlos. A pro mě se to nevyplatilo. Takže je to velké zklamání. Na druhou stranu je to skvělé pro Carlose, je to pro něj splněný sen, tím jsme si jistý, ale své zklamání z mého závodu nemohu skrývat. Chci ale nejprve zjistit kompletní informace a udělat si celkový obrázek, než budu hodnotit. Než to zjistím, je těžké něco komentovat. Samozřejmě frustrace je vysoká, ale výsledek znamenal, že můj závod byl nakonec náročný. Jen jsem se snažil udělat maximum a udržet za sebou auta, ale na nových měkkých pneumatikách a já na starých tvrdých. Což je rozdíl. Druhá polovina závodu byla těžké, jel jsem na limitu, ale to jsem musel udělat, abych se pokusil si pozici udržet. Nemyslím, že jsme mohl udělat něco lépe. Musíme to zanalyzovat a podívat se, jestli jsme něco mohli udělat lépe. Byla to nicméně zábava, ta finální bitva.
Mattia Binotto, šéf týmu
Nebyla dostatečná mezera, abychom do boxů poslali oba. Ten druhý by ztratil čas a propadl se. A proč jsme se tedy rozhodli poslat do boxů Carlose? Protože Charles měl pozici na trati. Vedl, takže by dál vedl. Pneumatiky byly novější proti Carlosovi a myslím, že měli sedm nebo šest kol méně než ty Carlosovi a byli v lepším stavu. A tou zastávkou a druhým místem by byl Carlos chráněn alespoň v prvních pár zatáčkách, kde jsme věděli, že po startu na tvrdých, by to bylo náročnější. To byl ten důvod. Potom jsme doufali ve větší opotřebení na měkkých, abychom Charlesovi dali, možná náročná tři nebo čtyři kola, ale potom by to zvládl rozjet a napravit. Ale ty měkké se neopotřebovávaly podle očekávání. Pokud bychom zajeli do boxů, možná by ostatní zůstali na trati a možná by byly čtyři auta na měkkých před ním. Dokázal by se vrátit do své pozice? Nejsem si jistý. S odstupem je lehké říci, že jsme to mohli udělat jinak. Safety car vyjel ve špatnou chvíli, kdy jsme si jasně kontrolovali první místo. Věděl jsem, že je zklamaný a frustrovaný, což je pochopitelné, protože jasně vedl a jel velmi rychle, když vyjel safety car. Dnes to pro něj byla skvělá příležitost v poháru jezdců, protože vedl a Max měl problémy. Takže když vyjel safety car, měl, řekněme náročný, závěr závodu a nepochybuji, že byl velmi zklamaný. Když jsm se se potkali, věděl jsem to. Ale řekl jsem mu, že odvedl skvělou práci, skvělý závod, protože jsi měl skvělé první kolo a ten souboj. Takže jsem mu řekl, ať je v klidu, protože jel fantasticky. Měl prostě smůlu, protože safety car v závěru, když vedete, je pro někoho smůla. A myslím důvod, proč nechceme být příliš zklamaní.
RED BULL
Sergio Pérez, 2. místo
Ta poslední kola a souboj s Lewisem byl skvělý souboj. Dlouho jsme pořádný souboj neměli, takže je skvělé ho mít zpět a také bitva s Charlesem, byl agresivní, ale férový a jsem si jistý, že fanoušci si to užili. V tom prvním kole to s Charlesem byla smůla, nebylo tam moc místo pro tři auta a bohužel jsem to schytal nejhůř, poškodil jsem si přední křídlo, což na těchto autech, jak se říká, zase není taková katastrofa, ale neměl jsem přední část, takže jsem musel zajet do boxů a potom jsem na to šlapal a napravil to z posledního místa kolo po kole... V jednu chvíli to vypadalo na čtvrté, páté místo a potom jsme se zamíchali do souboje o pódium a já do toho šel naplno. Carlos byl ale moc vepředu, myslím tři a půl sekundy, v jednu chvíli, takže byl prostě příliš daleko.
Max Verstappen, 7. místo
Smolné odpoledne. Od začátku jsme na to šlapali a měli jsme v obou případech skvělý start. Rychle jsem se dostal do čela. Po najetí na nějaký úlomek karbonu v páté zatáčce jsem si ale vážně poškodil podlahu a trápili jsme se až do cíle. Auto se moc nedalo řídit. Snažil jsem se udělat, co se dalo. Myslím, že nám i pomohl safety car a hodně jsme dnes limitovali škody. Dal jsem do toho úplně vše a za vybojované sedmé místo získal důležité body. Někdy takové závody prostě přijdou a máte prostě smůlu.
Nejdůležitější je, že Zhou, Alex a ostatní z té nehody, jsou v pořádku. Alex byl v nemocnici, ale měl by být v pořádku a to je hlavní, protože to byly opravdu hrůzostrašně vypadající záběry. Je jasné, že když se tak rychle ukázala červená vlajka, tak to bylo vážné. A myslím, že dnešek opět ukázal, že systém Halo opravdu patří do Formule 1.
Christian Horner, šéf týmu
Max měl dobrý start. Měl dobrou rychlost a byl schopen dostat se do čela a vybudovat si náskok. Najel na nějaké úlomky a ty mu hodně poškodili spodní část auta. Ztratil přítlak. A poškození se zhoršovalo. Potom přezul na tvrdé a to bylo pro něj ještě náročnější. V tu chvíli jsme bojovali s Aston Martinem a Haasy, jen abychom získali co nejvíce bodů a limitovali škody. Na měkkých potom bojoval jako lev. Nikdy jsem netušil, že může tak tvrdě bojovat o sedmé místo, ale nakonec to může v šampionátu udělat hodně. Zvýšili jsme náskok Checa na Charlese v tabulce a v konstruktérech jsme ztratili jen deset bodů. Vzhlede k tomu, jaký jsme měli den, to není vůbec špatné.
MERCEDES
Lewis Hamilton, 3. místo
Nejprve chci poděkovat fanouškům, neuvěřitelná síla a podpora. Tohle ve světe jen tak nevidíme. Je to ta nejlepší parta, kterou si můžeme prát a jsem za to vděčný. Dnes jsem do toho dal vše. Snažil jsem se stíhat Ferrari, ale gratuluji Carlosovi, dnes byli příliš rychlí. Nakonec z toho byla pořádná bitva, ale dnes jsme na ně neměli, především na rovinkách. Jsem vděčný za tvrdou práci a novinky, které sem tým přivezl. Udělali jsme krok vpřed, takže se musíme dál snažit. Rychlost byla dobrá na obou sadách a jakmile máte za sebou Red Bull, jsou rychlí na rovinkách, takže máme ještě co dělat. Je to pro všechny bonus být na pódiu a jsem rád, že jsou všichni z té nehody v prvním kole v pořádku. Budeme dál tvrdě pracovat a snažit se být nejlepší, jak můžeme a poslat vám pozitivní vibrace.
George Russell, nedoknčil (nehoda)
Nejprve musím říci, že jsem rád, že je Zhou v pořádku, byl to příšerný incident. Obecně jsme riskovali, když jsme startovali na tvrdé sadě, protože jsem udělal chybu v kvalifikaci a byl jsem tak mimo naše pozice. Mysleli jsme, že nám ten risk dá později v závodě příležitost, ale neměl jsem prostě žádnou přilnavost. Nejtvrdší sada je studená, dostali mě ostatní a další věc, co vím je, že do mě někdo ťuknul a že jsem vedle Zhou a bylo to. Vyskočil jsem z auta, abych viděl, jestli je v pořádku. Viděl jsem červenou vlajku, a když jsem se vrátil k autu, nemohl jsem je nastartoval, takže jsem musel k týmu, abychom se na to podívali. Řekl jsem komisařům, že mají auto nechat, když jsem se vrátil, bylo auto na plošině. A jakmile vám někdo pomůže, už nemůžete znovu startovat a jet závod. Zkoušeli jsme to, ale FIA je neoblomná. Byl to jeden z ten unikátních scénářů, co se tam stalo... Jsem smutný z toho, jak to dnes dopadlo a je mi líto týmu a fanoušků.
Toto Wolff, šéf týmu
Auto dnes jelo skvěle a byli jsme v boji o vítězství, což je velmi povzbudivé. Skoro neskákalo, rychlost byla dobrá, na střední sadě. Bez toho pozdního safety caru jsme možná mohli vyhrát. Byli jsme blízko a bylo by to pro něj skvělé. Myslím, že chceme vyhrát závody díky rychlosti, to by bylo skvělé a cílem je být schopni s nimi bojovat. Máme vůz, který můžeme vyvíjet i pro další rok. Dnes jsme poprvé začali s vozem "flirtovat".
ALPINE
Fernando Alonso, 5. místo
Byl to dnes zábavný závod a jsme rádi, že jsme skončili na páté pozici. Doufal jsem, že na konci bude nějaké drama a mohli jsme se vplížit na pódium, ale bylo zábavné bojovat mezi nimi na prvních pěti místech. Myslím, že naše konečné umístění by mělo být realisticky čtvrté, protože jsem viděl Charlese [Leclerca] několikrát kličkovat před Lewisem [Hamiltonem] a ve srovnání s tím, co se mi stalo v Kanadě, si myslím, že to není dovoleno a mělo by to být za penalizaci. Když se podívám zpět na víkend jako celek, myslím, že auto bylo velmi dobré a cítil jsem se konkurenceschopnější než v jakýchkoli jiných závodech této sezóny. Odvedli jsme závod velmi dobře a předvedli konzistentní tempo. Očekávám, že v tom budeme pokračovat a doufám, že si v příštích několika závodech opět udržíme naši konkurenceschopnost. Musím pogratulovat Carlosovi [Sainzovi] k jeho prvnímu vítězství a také jsem rád, že je Zhou po incidentu na startu v pořádku. Ukazuje to, kam až bezpečnost dospěla v moderních závodech Formule 1.
Esteban Ocon, nedokončil
Nejdůležitější věc, kterou si z tohoto závodu odnést, je, že Zhou je po té masivní havárii v pořádku. Stalo se to přímo přede mnou a měl jsem štěstí, že jsem se většině z toho vyhnul, ale pak jsem utrpěl poškození na pravé straně auta při kontaktu s Alexem [Albonem]. Musím říct, že kluci odvedli neuvěřitelnou práci, když auto opravili a připravili na restart závodu, takže díky za dobře odvedenou práci. Povedl se nám restart a tempo v autě bylo dobré. Problém s palivovým čerpadlem ve 38. kole bohužel ukončil náš závod a museli jsme auto odstavit. Celkově vzato to nebyl hladký víkend s některými problémy s autem v Q2 a dnes během závodu, takže se na to budeme muset podívat zblízka. Byl to víkend se spoustou učení a jsem šťastný za tým, který dnes získal od Fernanda solidní body. Do dalšího závodu již za pár dní!
Otmar Szafnauer, šéf týmu
Za prvé je dobrá zpráva, že jezdci, kteří se na začátku závodu podíleli na incidentu, jsou v pořádku. Je to důkaz mimořádných bezpečnostních standardů a implementace ve Formuli 1, že po docela děsivém incidentu byli všichni v pořádku. Odtud jsme dnes odpoledne byli svědky docela skvělého závodu, což je pro Formuli 1 skvělou reklamou na výjimečnou zábavu tohoto sportu. S pátým místem Fernanda jsme velmi spokojeni. Odjel dobře odměřený závod a chválí tým za zastávku v boxech pod Safety Carem, což mu umožnilo poskočit před Landa [Norrise] a bojovat vepředu až do konce. Esteban také jezdil skvěle poté, co utrpěl poškození na začátku závodu. Tým odvedl skvělou práci při opravě jeho vozu a poté se dal do boje o dobré body. Bohužel jsme ho museli kvůli podezření na poškození palivového čerpadla stáhnout, my se na to podíváme, abychom zajistili dosažení našich cílů. Odjíždíme s deseti body a těšíme se, že tento týden pojedeme do Rakouska a budeme připraveni získat dvojnásobek bodů.
MCLAREN
Lando Norris, 6. místo
Nejprve musím říci, že je skvělé vidět Zhoua, Alexe a George vylézt z vozů. Nikdy není pěkné vidět podobný incident a jsem rád, že bezpečnostní prvky dnes pořádně odvedly svou práci. Od nás to byl slušný závod. Mám pocit, že jsme si zasloužili páté místo, ale bohužel jsme v posledních zastávce v boxech během safety caru ztratili. Myslím, že jsem zajel dobrý závod. Dnes jsme udělali dost věcí správně a měli jsme slušnou rychlost, jen to bylo možná pozdě s tou zastávkou a ztratili jsme pozici. Ale nejsem naštvaný, i tak jsme získali dost bodů, nicméně to mohlo být o jedno výš. A závěrem musím říci, že bylo skvělé vidět britské fanoušky. Byli celý víkend úžasní, v dešti a i když svítili slunce. A když se mi podařil druhý restart, mohl jsem slyšet fanoušky, jak mě povzbuzují, což bylo úžasné. Už teď se nemohu dočkat, až tu zase příští rok pojedeme.
Daniel Ricciardo, 13. místo
Jsem moc rád, že jsou všichni jezdci v pořádku. Co se našeho závodu týče, auto prostě nejelo se stejnou přilnavostí jako ostatní. Cítil jsem to v pneumatikách a snažil se udržet rychlost. Bylo to zvláštní a musíme se na to podívat. Potom jsme měli problém s DRS, což znamenalo, že po kole 31 jsem ho nemohl používat. Což je také škoda. Samozřejmě se potom těžko předjíždí. Prostě jsme dnes neměli dostatečnou rychlost, jel jsem trošku osamoceně.
Andreas Seidl, šéf týmu
Nejdůležitější je, že jsou všichni jezdci po té nehodě v F1 i F2 v pořádku. Motorsport tvrdě pracuje na zlepšení bezpečnosti a dnes jsme opět viděli, proč je to tak důležité. Pro nás je pozitivní, že jsme měli konkurenceschopnější auto a jsme zpět na bodech po dvou náročných závodech. Lando jel dobře, ale bohužel ztratil proti Fenrandovi v boxech. Danielův víkend nešel podle plánu a musíme se na to podívat. Nebyl v pozici zajet konkurenceschopné časy dnes ani včera a navíc měl problém s DRS a tak musel nečekaně do boxů a jel bez DRS ve druhé polovině závodu. Takže jsou tu ale pozitivní ukazatele a jako vždy jsme se hodně naučili než pojedeme do Rakouska. Na tamním okruhu máme v poslední době dobré výsledky. Nicméně než tam odjedeme, patří díky celému týmu za jejich úsilí. A také fanouškům, kteří to tu udělali úžasným zážitkem. Lidé byli skvělí a atmosféra výjimečná.
HAAS
Mick Schumacher, 8. místo
Jsem opravdu šťastný. I když jsem startoval devatenáctý, říkal jsem si, že máme dostatečnou rychlost, abychom se posunuli dopředu, a to jsem dnes rozhodně prokázal. Pro tým je skvělé dvojité umístění na bodech, což má velký význam pro Pohár konstruktérů. Jsem rád, že se teď mohu soustředit na to, co je opravdu důležité - závodění a pilotování.
Kevin Magnussen, 10. místo
Vůbec bych si nepomyslel, že můžeme doufat v takové umístění, v prvním stintu naše rychlost nebyla bůhvíjaká, alespoň ve srovnání s následujícím, kdy se to o něco zlepšilo. Na začátku jsem ztratil několik pozic, což bylo nepříjemné, a pak ještě ke konci safety car. Bylo nám doporučeno zajet do boxů a já se nejdřív rozhodl zůstat na trati - nevím, jestli to bylo špatné nebo správné rozhodnutí, ale pokud špatné, pak bylo jen a jen moje. Dva vozy na bodech, s tím musíme být superspokojeni - získat v této fázi sezóny slušné body, to je víc než dobré. Odjíždíme odsud se širokým úsměvem na tváři a velkou motivací pro další závody.
Günther Steiner, šéf týmu
Jsem šťastný za sebe i celý tým, že jsme dnes dvakrát bodovali. Zasloužili jsme si to - nešlo jen o štěstí - po startu ze sedmnáctého resp. devatenáctého místa na bodované příčky, nemohli jsme si přát víc. Auta byla rychlá, kluci odvedli dobrou práci, zastávky v boxech se povedly, takže co teď musíme doladit, je výkon v kvalifikaci. Když na ni naváže dobrý závod, budeme opět zpátky ve hře.
ASTON MARTIN
Sebastian Vettel, 9. místo
Je hezké získávat body v den mých narozenin a v domácím závodě týmu, zvláště když uvážíte, kde jsme startovali [na 18. místě]. Celkově si myslím, že to byl slušný závod a dobré zotavení. První start s červenou vlajkou byl velmi chaotický. Povedl se mi opravdu dobrý útěk a vymrštilo mě to do mezery téměř vedle Alexe [Albona]. Pak jsem byl stlačen a vše se vrátilo jako reakce na nehodu před námi. Brzdil jsem, ale nemohl jsem se vyhnout kontaktu s Alexem. Nejdůležitější je, aby byli všichni zúčastnění v pořádku.
Lance Stroll, 11. místo
Myslel jsem si, že jsme měli poměrně dobrý závod. Vozy předvedly mnohem lepší tempo než včera, takže je škoda, že jsem nedokázal získat nějaké body. Stále se učíme a rozumíme vylepšením, ale na základě dnešního závodu vidím potenciál pro další závody. Jsem rád, že Zhou [Guanyu] a Alex jsou po havárii na startu v pořádku.
Mike Krack, šéf týmu
Nejdůležitější dnes je, že Zhou je po nehodě na startu v pořádku, což opět ukázalo, jak bezpečný FIA udělala náš sport. Kdybyste mi po včerejší kvalifikaci řekli, že dnes získáme dva body, rádi bychom to slyšeli. Závody Sebastiana a Lance jsme však nezvládli ideálně a musíme to podrobně rozebrat. Další je Rakousko, okruh, jehož vlastnosti by měly našemu autu vyhovovat lépe než Silverstone a kde musíme celkově odvést lepší práci.
WILLIAMS
Nicholas Latifi, 12. místo
Od prvního kola to bylo ve znamení probojovávání se. Na začátku jsem byl překvapen, jak moc jsem se dokázal držet ostatních, ale pravdou bylo, že tam byl DRS vláček, který mě tam udržel, protože auta za mnou byla mnohem rychlejší. Byl to dobrý pocit, opravdu bojovat a závodit s ostatními. Bohužel nám chyběla rychlost a ke konci jsme museli hlídat auto. Chybí nám přítlak oproti ostatním a rychlost v rychlých zatáčkách a nepomohlo ani poškození podlahy. Ale dobře jsme zabojovali, nicméně dnes to nebylo souzeno. Frustrující konec jinak celkově pozitivního víkendu.
Alexander Albon, nedokončil (nehoda)
Jsem moc rád, že jsou všichni zúčastnění po tom incidentu po startu v pořádku. Děkuji lékařskému týmu na okruhu i lidem z nemocnice v Coventry. Je škoda, že ten závod pro nás dnes skončil dřív, než mohl vůbec začít, ale už teď se plně soustředíme na Rakousko.
Dave Robson, šéf výkonnosti vozu
Po tom incidentu na startu jsme rádi, že nikdo nebyl vážně zraněn. Je škoda, že došlo u Alexe ke kontaktu v důsledku nehody před ním a to ho vyřadilo ze závodu jen po pár zatáčkách a než jsme vůbec mohli zjistit, jak naše novinky fungují. Nicméně Nicholas pokračoval v silném výkonu ze včerejška a zajel dobrý závod. Ukázal rychlost a využil příležitosti, jako byl třeba pozdní safety car. Bohužel jsme neměli rychlost, abychom zaútočili na body, ale tvrdě jsme bojovali až do konce a ukázali dobrou bitvu proti rychlejším autům za námi. Když v deváté zatáčce vyjel mimo, trošku si poškodil podlahu, což mu uškodilo v té důležité fázi po prvních zastávce v boxech. Opravíme Alexův vůz a potom pojedeme do Rakouska naladěni na tuto vlnu a plánem dál využít nový balík. Red Bull Ring má podobné charakteristiky jako Silverstone a možná bude podobné počasí, takže bychom měli být schopni navázat, kde jsme tento víkend přestali.
ALPHA TAURI
Juki Cunoda, 14. místo
Byl to těžký den. Kolize na začátku závodu byla naprosto nevyhnutelná, vůz přede mnou se sunul bokem a nemohl jsem nic dělat. Naštěstí jsem si poškodil jenom přední křídlo a byl jsem po přerušení schopen vrátit se do boxů a nastoupit k restartu. Bohužel jsem se později málem srazil s Pierrem. Musím to pořádně prozkoumat, ale už teď nabývám dojmu, že jsem mohl počkat na další příležitost k předjetí. V nájezdu do zatáčky jsem byl dost rychlý, jen jsem nečekal, že mi Pierre zavře dveře, ale chyba je na mé straně. Chci se hlavně omluvit týmu. Měl jsem pak poškozené auto, obtížně se řídilo a to mi zbytek závodu hodně ztížilo.
Pierre Gasly, defekt zadního křídla
Náročný víkend jsme vylepšili kvalifikací a po restartu jsem se dostal až na sedmé místo, tedy skvělá pozice. Po incidentu s Jukim se mi poškodilo zadní křídlo, takže bylo nutné auto odstavit. Každý bod je cenný, zvláště v sezóně jakou je tato, takže z konečného výsledku jsem samozřejmě zklamaný, protože to byla zbytečná kolize. Nehoda Guanyue na začátku byla opravdu děsivá, šokovalo mě, když letěl koly vzhůru, takže jsem rád, že je v pořádku - to je to nejdůležitější.
Jody Egginton, technický ředitel
Je zklamáním zahodit pravděpodobné bodované umístění, když tým i piloti tak tvrdě pracovali, aby z balíčku vytěžili maximum a dostali vozy na bodované pozice. Kontakt mezi týmovými kolegy není nikdy dobrý, ale v tomto případě, kdy oba vozy utrpěly rozsáhlé poškození a jeden musel odstoupit, se už nedá nic dělat. Musíme si to v týmu probrat a udělat potřebnou debatu, protože to, co dnes Juki udělal, nebylo nejlepší řešení a do budoucna je nutné se mu vyhnout. Souběžně s tím musí mechanici pracovat na vozech a zajistit, abychom na další závod byli co nejlépe připraveni.
ALFA ROMEO
Valtteri Bottas, defekt převodovky
Za prvé a především, hlavní věcí je, že Guanyu je v pořádku. Byla to strašná rána a jsem rád, že se nic vážného nestalo, což potvrdila FIA. Dnes se nám dostalo dalšího důkazu, že Halo system je jednou z největších inovací v F1 a jak se v posledních letech zlepšila bezpečnost.
Co se týče mého působení na trati, měl jsem po restartu několik šancí se posunout výš, ale trápil jsem se s převodovkou a nakonec musel zastavit, abych předešel dalšímu poškození. Byla to velká škoda, měl jsem rychlost a mohl jsem shrábnout hodně bodů. Navzdory těžkému víkendu můžeme najít určitá pozitiva: tempo dosažené přímo na trati je dobrým znamením a myslím, že za týden v Rakousku můžeme být konkurenceschopní.
Guanyu Zhou, havárie
Byla to pořádná rána a jsem rád, že jsem v pořádku. Stewardi a lékaři přímo na místě nehody byly skvělí, reagovali rychle, také dlužím poděkování FIA a F1 za veškerou práci, kterou dělali a stále dělají, aby byla bezpečnost našich vozů lepší. Halo system mě dnes zachránil a dokazuje, že každý krok podniknutý při zlepšování našich monopostů má cenu a výsledky. O to víc dychtím se vrátit na trať a pokračoval v tom, co dělám tak rád - jsem fit a příští týden se těším do Rakouska.
Frédéric Vasseur, šéf týmu
Myslím, že se všichni shodneme na tom, že dnes je nejdůležitější věcí být svědky, jak se Zhou dostal z tak těžké nehody bez zranění. Byla to hodně dramatická scéna a ještě jednou musíme poděkovat za výrazné zlepšení bezpečnosti, o něž se zasloužila F1 v čele s FIA. Tento proces nikdy nekončí a dnes jsme si připomněli, jak je důležitý. Zhou je v pořádku a připraven příští týden v Rakousku nastoupit - a to je vlastně naše vítězství.
Valtteri jenom umocnil náš těžký závod, problémy s převodovkou ho zastavily ve chvíli, kdy hájil 8. příčku a vypadalo to na opravdu výborný výsledek. Je škoda promarnit takovou bodovou příležitost, ale i takové je závodění. Může nás těšit rychlost, kterou jsme disponovali v závodním režimu, proto se můžeme na další závod v Rakousku dívat optimisticky.