F1 svůj boj o USA nevzdává

B.A.R | foto: Lucky Strike B.A.R Honda

Formule 1 přes letošní ostudu bitvu o marketingově důležitou zemi nemíní vzdát a poměrně malý zájem USA o F1 nemá trvat dlouho.

Formule 1 se v posledních letech stala díky nebývalé expanzi na středně východní a asijské okruhy celosvětovým sportem, což výrazně oživilo zájem sponzorů a zúčastněných automobilek.

USA však doposud zůstává k F1 chladné. Změnit situaci má pro FOM Michael Payne, jehož prvořadým úkolem je zvýšení prestiže F1 a zájmu diváků i sponzorů v USA.

Se zákazem tabákové reklamy se týmy poohlížejí po jiných zdrojích a tradiční americký výrobce Coca-Cola byl s aktivitou v F1 spojován již vícekrát.

Nyní je s aktivitami Red Bull jeho nástup údajně ještě blíže a Coca-Cola má mít zájem dokonce o vlastní stáj.


Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy