Velká cena Brazílie patří mezi divácky nejnavštěvovanější závody. Je to jediná grand prix v Jižní Americe a za domácí závod ji považují nejen Brazilci, ale také Juan Pablo Montoya z Kolumbie. Okruh je krátký a rychlý s velkým převýšením, různými typy rychlých i pomalých zatáček a několika výbornými místy k přejíždění. Je to také jeden ze tří levotočivých okruhů v kalendáři a je velmi hrbolatý.
Interlagos na předměstí Sao Paula byl otevřen už v roce 1940 a první závody F1 se na jeho nové verzi konaly v letech 1971 a 1972. Ty se však ještě nepočítaly do mistrovství světa. První oficiální Velká cena Brazílie byla do kalendáře zařazena o rok později. V Brazílii je ještě jeden okruh, který hostil F1 - Circuit de Jacarepagua v Rio de Janeiro. Zde také Carlos Reutemann na Ferrari v roce 1978 vybojoval historicky první vítězství ve Formuli 1 pro Michelin.
Michelin zvítězil ve Velké ceně Brazílie ještě v letech 1980 (René Arnoux - Renault), 1981 (Carlos Reutemann - Williams), 1982 (Alain Prost - Renault), 1983 (Nelson Piquet - Brabham) a 1984 (Alain Prost - McLaren). Poslední dvojité vítězství zde Michelin získal loni, když Kimi Räikkönen na McLarenu a Juan Pablo Montoya na Williamsu odjeli mimořádně vyrovnaný a vodou poznamenaný závod na absolutní hranici možností. Oba měli v průběhu celého závodu volnou trať a v cíli byl Montoya dříve pouze o necelé 2s!
Michelinu se v Interlagosu daří i od roku 2001, kdy se do Formule 1 pneumatiky s modrým logem vrátily. Hned v tomto roce mohl za deště zvítězit s velkým náskokem Juan Pablo Montoya, nebýt toho, že jej před sebe v polovině závodu pustil o kolo zpět jezdící Jos Verstappen s Arrowsem a následně jej v nájezdu do zatáčky doslova převálcoval. Montoya tento druh nehody přitahuje...
Za týden nás čeká další nádherná trať, kde závod nikdy není nudný.