Letos zásobuje pneumatikami téměř všechny týmy francouzský Michelin. Pouze Ferrari, Minardi a Jordanu dodává pneumatiky Bridgestone a nedostatek testovacích kilometrů je na jejich kvalitě znát. Proč tedy odchází Toyota k Bridgestone?
"Od příštího roku musí všichni používat motory V8 a ty se k pneumatikám chovají úplně jinak, než V10. Všichni budou začínat zase na nule a proto je ten správný čas pro změnu pneumatik," vysvětluje Dietr Gass. "Bude se nám s Bridgestone dobře spolupracovat - mají sídlo v Tokiu, stejně jako Toyota. Náš závodní tým sice sídlí v Kolíně nad Rýnem, ale sídlo Toyoty je Tokio. Navíc FIA chce od roku 2008 jediného dodavatele pneumatik a jestli jsme správně pochopili vyjádření Michelinu, tak to bude Bridgestone, protože Michelin tu bez konkurenčního prostředí být nepotřebuje."
Vypadá to, že z Toyoty se stává docela japonský tým se sídlem v Japonsku. Japonské auto obouvající japonské pneumatiky. Ještě by to chtělo japonské jezdce, ale těch moc není.