Narodili se...
Peter Walker (1912) Velká Británie
Byl britský automobilový závodník, vítěz závodu na 24 hodin v Le Mans v roce 1951.
Peter Walker byl farmář z Herefordshiru, který se proslavil ojedinělým hrdinským kouskem při Velké ceně Velké Británie v roce 1951, když dokázal překonat limity své i svého 1,5litrového BRM (asi v polovině závodu odolával rozpálenému výfuku, který se mu dostal do kabiny) a dojet tak na sedmém místě.
Ve svých začátcích, před druhou světovou válkou, si vysloužil určitý respekt díky své agresivní jízdě na voze ERA svého kamaráda Petera Whiteheada. Dokázal se z něho stát jeden z nejúspěšnějších jezdců na vozech ERA. V roce 1950 stál na startu Velké ceny Velké Británie spolu s Roltem, ale krátce po startu byl nucen odstoupit.
Neúspěch v roce 1950 dal impuls ke změně značky, a tak v následujícím roce bojuje s vozem BRM a v již zmíněném závodě v Silverstone zajel svůj nejlepší výsledek ve Formuli 1.
Rok 1951 mu přinesl velice zajímavý kontrakt. Zástupci firmy Jaguar ho požádali, aby reprezentoval jejich značku v závodech sportovních vozů. A tak spolu se svým starým známým Peterem Whiteheadem sklízeli vavříny za vítězství v Le Mans a za druhé místo v Dundrodu na Tourist Trophy.
V roce 1953 mu vítězství v Le Mans uniklo jen těsně. To už jeho partnerem ve voze Aston Martin byl Moss. Vynahradil si to v roce 1955 při devítihodinovce v Goodwoodu, kde spolu s Dennisem Poorem dovezli Aston Martin na příčku nejvyšší. Po tříleté pauze se znovu pokouší uspět ve Formuli 1, a tak při Grand Prix Nizozemska řídí Maserati, které mu půjčil Moss, a v Británii Connaught jmenovce Roba Walkera. Ale oba pokusy opět selhaly.
Po nehodě při závodě v Le Mans v roce 1956 se pomalu rozhoduje o ukončení kariéry. Jeho posledním závodem se stává Grand Prix Syrakus v roce 1957.
Opuštěný a bez života utápí svou penzi v alkoholu, toulá se uličkami východní části Londýna, nocuje po hotelech. V roce 1984 ve věku 71 let umírá na zápal plic.
Bernard Collomb (1930) Francie
Byl francouzský automobilový závodník. Startoval ve 4 velkých cenách, nejlépe dojel desátý ve Velké ceně Německa 1963. Pilotoval vozy Cooper a Lotus, nejvíce se mu dařilo ve Velké ceně Vídně v roce 1961, kde získal čtvrté místo. Své štěstí pokoušel také v národním závodě v Le Mans, ale ani zde nikdy neuspěl.
Marco Apicella (1965) Itálie
Byl italský automobilový závodník. Startoval ve Velké ceně Itálie 1993 v týmu Jordan, havaroval hned v úvodním kole závodu. Vrcholem jeho závodní kariéry byl titul ve Formuli Nippon z roku 1994.
Jelo se...
1962
Jim Clark s vozem Lotus 25 zvítězili ve Velké ceně USA
3. vítězství pro Jima Clarka, 8. vítězství pro Lotus a 22. vítězství pro motor Climax.
1967
Dave Charlton s vozem Brabham BT11 zvítězili v Pat Fairfield Trophy
Nemistrovský závod F1.
1973
Ronnie Peterson s vozem Lotus 72E zvítězili ve Velké ceně USA
4. vítězství Ronnie Petersona, 54. vítězství pro Lotus a 66. vítězství pro motor Ford Cosworth.
1979
Gilles Villeneuve s vozem Ferrari 312T4 zvítězili ve Velké ceně USA
4. vítězství Gillese Villeneuvea, 79. vítězství pro Ferrari a 79 vítězství pro motor Ferrari.
1984
Alain Prost s vozem McLaren MP4-2 zvítězili ve Velké ceně Evropy
15. vítězství Alaina Prosta, 41. vítězství pro McLaren a 11. vítězství pro motor TAG Porsche.
2007
Kimi Räikkönen s vozem Ferrari F2007 zvítězili ve Velké ceně Číny
14. vítězství Kimi Räikkönena, 200. vítězství pro Ferrari a 200. vítězství pro motor Ferrari.