Hispania auto během týdne vylepšila, k dispozici už má mít i systém DRS. V pátečních tréninkcích na okruhu v Sepangu se De la Rosa i Karthikeyan pohodlně vešli do maximálního povoleného odstupu 107 procent času vítěze. Pochybnosti vyvolává jen chlazení, které bude hrát v horké Malajsii klíčovou roli, a zda budou schopni absolvovat celý závod na 56 kol.
"Očekáváme, že do limitu 107 procent se vejdeme, když nám budou všechny ty nové součástky fungovat," vysvětlil čtyřicetiletý Španěl Pedro de la Rosa. "Neměli bychom ale být příliš sebevědomí, protože nikdy nevíte, s jakým množstvím paliva ostatní jezdili," upozornil zkušený pilot. "Myslím, že to s námi vypadá dobře, ale nesmíme ustrnout. Musíme se snažit být zítra ještě rychlejší," dodal.
Na otázku, zda lze od nejslabšího týmu ve startovním poli očekávat, že závod také dokončí, de la Rosa odpověděl. "Dnes jsem neměl žádné problémy. Na trati to bylo s teplotou v pořádku. Nečekám snad přiliš, ale myslím, že můžeme odjet libovolné množství kol. Mělo by to být dobré, ale pokud nebude, musíme se z toho poučit. Pokud se dostaneme do nedělního závodu, bude to náš první závod, první start, první boxové zastávky. To je hodně věcí, které se musíme naučit, a budeme to dělat zrovna v Malajsii, kde je pětačtyřicet stupňů na trati. Není to nejlepší scénář, ale musíme to brát jako test," vysvětlil De la Rosa.
Ind Karthikeyan byl také spokojený s výkonnostním pokrokem svého vozu, za jeho největší problém považuje spolehlivost, v pátek se totiž potýkal s hydraulikou. "Naše auto se určitě chová lépe, rozhodně jsme udělali velký krok dopředu. Ale je tady ještě hodně dalších potíží, které musíme řešit. Kvalifikujeme se, ale musíme zvládnout také závod, to je důležité," zdůraznil Karthikeyan.