DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari F2012 - Popis volantu, který letos používá Alonso

Volant slouží jako prostředník mezi monopostem a pilotem. Jak vypadá ten, který používá Fernando Alonso a jaké nabízí funkce?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari F2012 - Popis volantu, který letos používá Alonso

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 12.09.2012 17:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 5 lidé) 31.08.2012 14:39
super opět parádní článek. docela jsem sám sebe… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 31.08.2012 16:31
Díky. Mj, viděl jsi už tlačítko RAIN na volantu… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 30.08.2012 19:00
Podle mě k tomu slouží také přepínač na zadní… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • ja

    78.99.243.XXX
    Opäť veľmi zaujímavy článok, ako vždy z technickej oblasti01
    Niekde som počul, alebo čítal, že volant monopostu vydrží len jeden pretek, tak že na každé preteky je nový volant. Je to neaký výmysel, alebo pravda? Vie mi niekto na to odpovedať?05

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Díky.
      Je to jedna z nejdražších věcí na voze (dle Caterhamu v přepočtu kolem 40 000 liber, tj. cca 1,2 mil. Kč), proč by jej měli měnit po každém závodě?

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ja

        78.99.243.XXX
        To práve neviem, a aj mne as to zdalo čudné,, a preto sa pýtam? Ale bolo tam niečo spomínamé, že elektronika v tomto zariadení je extrémne mamáhaná a nevydržala by záťaž viacerých výkendov. Možno sa tam menia len najviac namáhané komponenty a tým sa stáva volant z časti novým. Nevie!

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petřík

          217.112.160.XXX
          Tak to nevím kde jsi to četl, protože jako elektrotechnik mě nenapadá jediná elektronická součástka, která by byla v takové periferii, jako je volant, namáhána. Jo neřekl bych kdyby šlo o cokoliv jiného co má na starosti pohon, kde tečou až stovky Ampér, ale volant to rozhodně není.

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • ja

            78.99.243.XXX
            Tušim že to bolo v Tv relácii, neviem či na SK alebo CZ " Inside GP F1" Kde sa predstavovali jednotlivé okruhy pred každou GP, ich parametre, zaťaženie jednotlivých častí monopostu atď. Ale ako som už hovoril , aj mne sa to zdalo neaké divné!

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000730

        uzivatel000730

        193.33.22.XXX
        Asi dojdou baterky :-)

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    super opět parádní článek. docela jsem sám sebe rozesmál při představě, že by se zaseklo tlačítko "drink" a čerpadlo by dávalo a dávalo.......18 pak bychom se dočetli: důvod odstoupení - utonutí pilota18

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Nasir

    188.175.176.XXX
    Jen jedna věc chybí k dokonalosti Skvělý článek, až Alo zapomene, co dělá nějaké tlačítko, můžeme mu poradit. 12
    Jen jedna věc chybí k dokonalosti. Návod na výrobu... 12 13

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • TheFormulaMan

    88.103.73.XXX
    Volant Jenom dotaz to uvolňování spojky probíhá jako u auta nebo to může pustit rychle? 04

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Uvolňuje ji postupně, plynule, najednou to nepouští (někteří částečně uvolní jednu stranu, pak povolují druhou - až je volná, pustí i tu první). Během tréninků a při nájezdu na roštu tomu pilot se svými inženýry věnuje pilot hodně pozornosti: monitorují spojku, několikrát se prudce rozjede a zpomalí nejen kvůli zahřátí pneumatik, hledá se bod záběru (bite-point find) pro ideální rozjezd.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    90.180.201.XXX
    A když přepne pomocí těch poslednich třech páček tak se mu otočej všechny ty ostatní?

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    90.179.165.XXX
    Kam se nám schovala aktivace KERSu?

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • fjenda

    89.24.53.XXX
    Wow, tak to je článek za všechny prachy!!01

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Frciiik

    109.164.3.XXX
    DRS To ovládání DRS mi přijde na docela blbém místě, vzhledem k tomu, že v kvalifikaci ho používají v podstatě pořád, tak bych ho čekal někde nahoře v dosahu palce... A samozřejmě super článek :-)

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    88.103.73.XXX
    Volant Ferrari F2012 Moc krásný příspěvek. Redakce Brávo!03 01

    + 11 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama