DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari F2012 - Popis volantu, který letos používá Alonso

Volant slouží jako prostředník mezi monopostem a pilotem. Jak vypadá ten, který používá Fernando Alonso a jaké nabízí funkce?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari F2012 - Popis volantu, který letos používá Alonso

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 12.09.2012 17:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 5 lidé) 31.08.2012 14:39
super opět parádní článek. docela jsem sám sebe… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 31.08.2012 16:31
Díky. Mj, viděl jsi už tlačítko RAIN na volantu… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 30.08.2012 19:00
Podle mě k tomu slouží také přepínač na zadní… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Petr

Petr

78.157.160.XXX
Taky je možné, že to ovládají nohou, viz animace: [odkaz na stránku]

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000730

uzivatel000730

193.33.22.XXX
Asi dojdou baterky :-)

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ja

78.99.243.XXX
Tušim že to bolo v Tv relácii, neviem či na SK alebo CZ " Inside GP F1" Kde sa predstavovali jednotlivé okruhy pred každou GP, ich parametre, zaťaženie jednotlivých častí monopostu atď. Ale ako som už hovoril , aj mne sa to zdalo neaké divné!

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Petřík

217.112.160.XXX
Tak to nevím kde jsi to četl, protože jako elektrotechnik mě nenapadá jediná elektronická součástka, která by byla v takové periferii, jako je volant, namáhána. Jo neřekl bych kdyby šlo o cokoliv jiného co má na starosti pohon, kde tečou až stovky Ampér, ale volant to rozhodně není.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ja

78.99.243.XXX
To práve neviem, a aj mne as to zdalo čudné,, a preto sa pýtam? Ale bolo tam niečo spomínamé, že elektronika v tomto zariadení je extrémne mamáhaná a nevydržala by záťaž viacerých výkendov. Možno sa tam menia len najviac namáhané komponenty a tým sa stáva volant z časti novým. Nevie!

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Díky.
Je to jedna z nejdražších věcí na voze (dle Caterhamu v přepočtu kolem 40 000 liber, tj. cca 1,2 mil. Kč), proč by jej měli měnit po každém závodě?

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ja

78.99.243.XXX
Opäť veľmi zaujímavy článok, ako vždy z technickej oblasti01
Niekde som počul, alebo čítal, že volant monopostu vydrží len jeden pretek, tak že na každé preteky je nový volant. Je to neaký výmysel, alebo pravda? Vie mi niekto na to odpovedať?05

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Díky. Mj, viděl jsi už tlačítko RAIN na volantu? Viz video - [odkaz na stránku]

+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
super opět parádní článek. docela jsem sám sebe rozesmál při představě, že by se zaseklo tlačítko "drink" a čerpadlo by dávalo a dávalo.......18 pak bychom se dočetli: důvod odstoupení - utonutí pilota18

+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

188.175.176.XXX
Jen jedna věc chybí k dokonalosti Skvělý článek, až Alo zapomene, co dělá nějaké tlačítko, můžeme mu poradit. 12
Jen jedna věc chybí k dokonalosti. Návod na výrobu... 12 13

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Uvolňuje ji postupně, plynule, najednou to nepouští (někteří částečně uvolní jednu stranu, pak povolují druhou - až je volná, pustí i tu první). Během tréninků a při nájezdu na roštu tomu pilot se svými inženýry věnuje pilot hodně pozornosti: monitorují spojku, několikrát se prudce rozjede a zpomalí nejen kvůli zahřátí pneumatik, hledá se bod záběru (bite-point find) pro ideální rozjezd.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

TheFormulaMan

88.103.73.XXX
Volant Jenom dotaz to uvolňování spojky probíhá jako u auta nebo to může pustit rychle? 04

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Ne.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Vpravo nahoře, zezadu.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

90.180.201.XXX
A když přepne pomocí těch poslednich třech páček tak se mu otočej všechny ty ostatní?

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

90.179.165.XXX
Kam se nám schovala aktivace KERSu?

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

fjenda

89.24.53.XXX
Wow, tak to je článek za všechny prachy!!01

+ 6 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Podle mě k tomu slouží také přepínač na zadní straně volantu nahoře vpravo, ovládaný levým ukazováčkem.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Frciiik

109.164.3.XXX
DRS To ovládání DRS mi přijde na docela blbém místě, vzhledem k tomu, že v kvalifikaci ho používají v podstatě pořád, tak bych ho čekal někde nahoře v dosahu palce... A samozřejmě super článek :-)

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

88.103.73.XXX
Volant Ferrari F2012 Moc krásný příspěvek. Redakce Brávo!03 01

+ 11 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama