DISKUZE K ČLÁNKU McLaren řeší nejen chlazení uvnitř vozu. Jak vážné jsou jeho problémy?

McLaren bude v nadcházejících dnech řešit potíže s chlazením uvnitř svého monopostu poté, co v Barceloně musel ve spálené karosérii vyřezat několik dodatečných otvorů. V úterý toho sice moc neujel, ale podle závodního ředitele Erica Boulliera naštěstí nešlo o vážné problémy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren řeší nejen chlazení uvnitř vozu. Jak vážné jsou jeho problémy?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 12.03.2018 11:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» vojtano (Hlasovalo 6 lidí) 07.03.2018 08:56
Určitě není jenoduché zapracovat do monopostu… »
» Loqenc (Hlasovalo 6 lidí) 07.03.2018 09:22
Takže McLaren ještě nemá dynamometr plné… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 07.03.2018 10:32
Tak kopat teď do Mclarenu je populární, tak si… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

vojtano

vojtano

80.188.35.XXX
Jo a po testech v dost chladných podmínkách bych si troufl tvrdit, že McLaren bude muset do Austrálie hodně zamakat na chlazení a následně na aerodynamice.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Použili 4 motory.... za 8 dnů. Ale jo , funguje to. Uvidíme....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lord Mystic

Lord Mystic

79.110.37.XXX
ano mají nový motor a museli vše překopat, to ale nemění nic na tom, že nejen jejich rivalové, ale prakticky všichni ostatní nemusí procházet základní funkčností a spolehlivostí celého balíku, všem to prostě funguje a mohou se soustředit na ladění výkonnosti, zatímco mcl zase a opět bude polovinu sezóny dávat dohromady praktickou funkčnosti a spolehlivost celého balíku a v druhé už bude pozdě na další vývoj ještě pro tuto sezónu tak se zaměří na rok 2019 s dalším nespolehlivým agresivním návrhem. ne já jsem 100% přesvědčen že mcl si za problémy může z větší části sám a svým přehnaně agresivním přístupem kdy se nemá celé roky šanci odrazit od nějakého pevného základu ho totálně potápí. chtělo by to si sednout a začít po malých krůčcích makat, ne se snažit to urvat za každou cenu - to prostě nefunguje, ne v jejich případě.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Myslím že Mclaren je pod dozorem pořád.... 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Honda údajně loni měla nespolehlivý a slabý motor, Renault, měl občas problémy se spolehlivostí, ale výkon byl dobrý. tudíž se čekalo že přechodem z Hondy na Renault si McLaren pomůže pokud jde o ryychlost a spolehlivost, a TorroRosso se bude s Hondou trápit.

Zatím se se spolehlivostí trápí McLaren, což ve mě vzbuzuje dojem že jejich agresivně stavěný vůz klade velký nárok na PU (loni na Hondu, letos na Renault).

Naproti tomu TorroRosso je i s Hondou neskutečně spolehlivé a přitom mají výkonnost na střed pole, což je tedy minimálně pro mě zatím největší pozitivní překvapení testů. 01

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Já nevím, ale slyšel jsem jenom bla bla bla... Takové kydy pouští do éteru každý rok každý tým, kterému se nedaří... 03

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No nevím, ale problém na motoru měl být jiného charakteru a prý měnili preventivně, ne že by byl nefunkční. A to že Honda měla slabý agregát na věci nic přeci nemění.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
01

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Loqenc

Loqenc

90.176.113.XXX
Už jen proto, aby v testech mohli testovat a ne stát v garáži. Ale má to samozřejmě i jiné přínosy.

One of the areas that Mercedes got the jump on its rivals in the lead up to the hybrid era was the adoption of a chassis dynomometer, enabling them to understand the behaviour of the power unit whilst installed in the chassis.

Ferrari, Renault and Honda continued to plug away with their standard dynos, but we understand that at least Ferrari and Red Bull
now have their own chassis dynomometers, allowing them to dynamically simulate the power unit's behaviour.

It’s understood that Renault’s updated power unit was signed off once fitted to the Red Bull chassis dyno, as Renault doesn't have space for its own at its factory in Viry.

It is also believed that, while the Mercedes and Ferrari chassis dyno is software-based, Red Bull has renewed its simulator in order that it be linked to the chassis dyno next door, with inputs created by the drivers truly putting them ‘in-loop’ and giving an even more accurate model of how the energy recovery and brake-by-wire systems can be utilised throughout a lap for each driver.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

10.151.145.XXX
Ano, zdá se, že loňské tvrzení, že za všechno může Honda, nebylo tak úplně pravda. 05

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rogi

rogi

86.49.61.XXX
Mám pocit, že stejné problémy řešili i vloni. A vysoká teplota v motorovém prostoru jeho životnosti asi neprospívá.... 17

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mr.B

Mr.B

188.92.14.XXX
A k čemu by byl McLarenu dynamometr? Copak McLaren vyrábí motory? Dynamometr slouží k testování motoru!!!

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel003302

uzivatel003302

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jako

jako

185.51.248.XXX
Grand Prix Driver ( snad nebude vadit odkaz - [odkaz na stránku] )

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Frciiik

Frciiik

109.164.23.XXX
V jakém seriálu prosím? :-)

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak někteří stojí taky a nikdo to moc neřeší...zastaví Mclaren a už se kvičí. 04

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak kopat teď do Mclarenu je populární, tak si někteří poslužte. 04

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

89.111.73.XXX
Tak ono se tezko neco taji, kdyz stojis nekolikrat za den na trati.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Loqenc

Loqenc

90.176.113.XXX
Takže McLaren ještě nemá dynamometr plné velikosti? Proč, když si hrají na top tým a testů moc není?

+ 6 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jako

jako

185.51.248.XXX
Oni vse na Hondu nehazeli . Jen problemy co se tykali vykonu motoru a jeho spolehlivosti.Nechapu koho jineho by za to meli kritizovat.Kdyz mel McL nejaky problem se sasi ,aerodynamikou nebo brzdami nebo s cimkoli jinym co se netykalo Hondy tak nemeli problem o tom neco rici.Dokonce i v tom serialu co vysel pred testy klidne ukazali ze loni nestihali pripravit auto(hlavne podlahu pro filmovaci den pred testy).A Honda by se ozvala kdyby je McLaren kritizoval neopravnene..Podobne to je jak u RB a TR vs. Renaultu na konci lonskeho roku..Zadny motorar by si nenechal tak pranyrovat pokud by nemel maslo na hlave.

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama