DISKUZE K ČLÁNKU McLaren řeší nejen chlazení uvnitř vozu. Jak vážné jsou jeho problémy?
McLaren bude v nadcházejících dnech řešit potíže s chlazením uvnitř svého monopostu poté, co v Barceloně musel ve spálené karosérii vyřezat několik dodatečných otvorů. V úterý toho sice moc neujel, ale podle závodního ředitele Erica Boulliera naštěstí nešlo o vážné problémy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren řeší nejen chlazení uvnitř vozu. Jak vážné jsou jeho problémy?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Lord Mystic
11:17 10.03.2018 79.110.37.XXX
ano mají nový motor a museli vše překopat, to ale nemění nic na tom, že nejen jejich rivalové, ale prakticky všichni ostatní nemusí procházet základní funkčností a spolehlivostí celého balíku, všem to prostě funguje a mohou se soustředit na ladění výkonnosti, zatímco mcl zase a opět bude polovinu sezóny dávat dohromady praktickou funkčnosti a spolehlivost celého balíku a v druhé už bude pozdě na další vývoj ještě pro tuto sezónu tak se zaměří na rok 2019 s dalším nespolehlivým agresivním návrhem. ne já jsem 100% přesvědčen že mcl si za problémy může z větší části sám a svým přehnaně agresivním přístupem kdy se nemá celé roky šanci odrazit od nějakého pevného základu ho totálně potápí. chtělo by to si sednout a začít po malých krůčcích makat, ne se snažit to urvat za každou cenu - to prostě nefunguje, ne v jejich případě.
airwar1939
07:33 08.03.2018 176.74.141.XXX
Honda údajně loni měla nespolehlivý a slabý motor, Renault, měl občas problémy se spolehlivostí, ale výkon byl dobrý. tudíž se čekalo že přechodem z Hondy na Renault si McLaren pomůže pokud jde o ryychlost a spolehlivost, a TorroRosso se bude s Hondou trápit.
Zatím se se spolehlivostí trápí McLaren, což ve mě vzbuzuje dojem že jejich agresivně stavěný vůz klade velký nárok na PU (loni na Hondu, letos na Renault).
Naproti tomu TorroRosso je i s Hondou neskutečně spolehlivé a přitom mají výkonnost na střed pole, což je tedy minimálně pro mě zatím největší pozitivní překvapení testů.
Zatím se se spolehlivostí trápí McLaren, což ve mě vzbuzuje dojem že jejich agresivně stavěný vůz klade velký nárok na PU (loni na Hondu, letos na Renault).
Naproti tomu TorroRosso je i s Hondou neskutečně spolehlivé a přitom mají výkonnost na střed pole, což je tedy minimálně pro mě zatím největší pozitivní překvapení testů.
Loqenc
15:09 07.03.2018 90.176.113.XXX
Už jen proto, aby v testech mohli testovat a ne stát v garáži. Ale má to samozřejmě i jiné přínosy.
One of the areas that Mercedes got the jump on its rivals in the lead up to the hybrid era was the adoption of a chassis dynomometer, enabling them to understand the behaviour of the power unit whilst installed in the chassis.
Ferrari, Renault and Honda continued to plug away with their standard dynos, but we understand that at least Ferrari and Red Bull
now have their own chassis dynomometers, allowing them to dynamically simulate the power unit's behaviour.
It’s understood that Renault’s updated power unit was signed off once fitted to the Red Bull chassis dyno, as Renault doesn't have space for its own at its factory in Viry.
It is also believed that, while the Mercedes and Ferrari chassis dyno is software-based, Red Bull has renewed its simulator in order that it be linked to the chassis dyno next door, with inputs created by the drivers truly putting them ‘in-loop’ and giving an even more accurate model of how the energy recovery and brake-by-wire systems can be utilised throughout a lap for each driver.
One of the areas that Mercedes got the jump on its rivals in the lead up to the hybrid era was the adoption of a chassis dynomometer, enabling them to understand the behaviour of the power unit whilst installed in the chassis.
Ferrari, Renault and Honda continued to plug away with their standard dynos, but we understand that at least Ferrari and Red Bull
now have their own chassis dynomometers, allowing them to dynamically simulate the power unit's behaviour.
It’s understood that Renault’s updated power unit was signed off once fitted to the Red Bull chassis dyno, as Renault doesn't have space for its own at its factory in Viry.
It is also believed that, while the Mercedes and Ferrari chassis dyno is software-based, Red Bull has renewed its simulator in order that it be linked to the chassis dyno next door, with inputs created by the drivers truly putting them ‘in-loop’ and giving an even more accurate model of how the energy recovery and brake-by-wire systems can be utilised throughout a lap for each driver.
airwar1939
15:06 07.03.2018 10.151.145.XXX
Ano, zdá se, že loňské tvrzení, že za všechno může Honda, nebylo tak úplně pravda.
uzivatel003302
11:52 07.03.2018 109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
jako
11:44 07.03.2018 185.51.248.XXX
Grand Prix Driver ( snad nebude vadit odkaz - [odkaz na stránku] )
uzivatel002995
09:36 07.03.2018 89.111.73.XXX
Tak ono se tezko neco taji, kdyz stojis nekolikrat za den na trati.
jako
09:21 07.03.2018 185.51.248.XXX
Oni vse na Hondu nehazeli . Jen problemy co se tykali vykonu motoru a jeho spolehlivosti.Nechapu koho jineho by za to meli kritizovat.Kdyz mel McL nejaky problem se sasi ,aerodynamikou nebo brzdami nebo s cimkoli jinym co se netykalo Hondy tak nemeli problem o tom neco rici.Dokonce i v tom serialu co vysel pred testy klidne ukazali ze loni nestihali pripravit auto(hlavne podlahu pro filmovaci den pred testy).A Honda by se ozvala kdyby je McLaren kritizoval neopravnene..Podobne to je jak u RB a TR vs. Renaultu na konci lonskeho roku..Zadny motorar by si nenechal tak pranyrovat pokud by nemel maslo na hlave.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek