DISKUZE K ČLÁNKU McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?
Technický ředitel McLarenu Tim Goss věří, že se McLaren úspěšně vypořádal s přechodem na motory jiného dodavatele. Po předčasném ukončení partnerství s Hondou budou jejich vozy v sezóně 2018 pohánět Renaulty.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
api
17:43 20.01.2018 88.212.37.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
-
airwar1939
21:36 18.01.2018 176.74.141.XXXTak je klidně možné, že Liberty počítá s tím, že vyštve automobilky. Týmy automobilek nahradí několik nízkorozpočtových týmů s podvozky od Dalary a místo motorů od automobilek nasadí levný motor od Coswortu. Co to udělá s marketingovou hodnotou F1 a sledovaností raději nedomýšlím.-
-
airwar1939
09:24 19.01.2018 176.74.141.XXXAno přesně tak jsem to myslel, ode zdi ke zdi.
Automobilky F1 potřebuje, problém je, že po dieselgate už nepotřebují automobilky Formuli 1, pokud nebude Formule 1 dostatečně pokroková a zelená.
Nejsem fanatik, takže vím, že elektroauta ještě dlouho spalovací auta nenahradí, a dokonce si myslím, že současné elektromobili jsou klasická Cimrmanovská slepá ulička. Ale při současné "náladě ve společnosti" je prostě návrat k tradičním jednoduchým motorům, co žerou víc paliva a nemají "ekologická" udělátka pro automobilky nepřijatelný.-
GRAHAM
12:25 31.01.2018 77.236.218.XXXTak nemyslím nepřijatelný, tak bych to neviděl. Spíše jde o to, že tyhle motory a obzvlášť Mercedesu jim dělají "lepší" reklamu.Taky jim to ale dělá i ostudu.
A taky máme formuli E, ať tam dělají budoucnost, F1 může těžit z historie a není potřeba za každou cenu prezentovat budoucost.Tam jde o úspěch....vždyť většina fanoušků neví jak funguje spalovací motor, natož tenhle, novodobý.
-
-
-
-
-
GRAHAM
14:43 18.01.2018 77.236.218.XXXFerdo, Honda se za tu vanu hodně nahlas omluvila a to s tím, že to byla jejich chyba.Že tam mohli být niance, detail, co zavinil Mclaren je klidně možné.
A už přestaň za každou cenu do Mclarenu šít, není problém kritizovat, ale ty sem chodíš hlavně proto, aby jsi se navážel buď do Mclarenu, nebo do jejich fanoušků. Nepochváliš vůbec za nic.Netahej sem laskavě chování z webu co má na konci sports.cz, to tu nikdo nechce a věřím že ani ty to nechceš, ač se tak chováš. Každej z nás občas ujede, ale ty a pár dalších sem chodí s tím, že tomu jde naproti.Zkuste to změnit.-
Ferda
14:54 18.01.2018 46.47.176.XXXMáš zájem z toho tady udělat web McL? Doufám, že né.
Když se mi byť na týmu kterému jsem držel palce většinu jeho kariéry něco nelíbí, tak to řeknu nahlas.
Ovci ve mě nečekej. Až McL začne dělat dobře-platí i pro Hondu, tak je samozřejmě chválit budu stejně jako teď chválím Pirelli za jejích dobrou práci a všichni ví, že jsem jim dříve nemohl přijít na jméno.-
Situs
15:34 18.01.2018 85.70.164.XXXKritika je Ferdo v pořádku, ale když něco hlásáš měl bys být schopen to doložit. Myslím že je fér vědět tvůj zdroj pokud tu za něco McLaren tak kritizuješ, minimálně proto abych sám posoudil jeho důvěryhodnost. Ale obávám se že si si vzal prostě něco do hlavy, kde už ani pořádně nevíš kde jsi co četl a od koho to bylo, a teď to tady předhazuješ jen proto aby jsi si kopnul.-
-
-
Situs
16:23 18.01.2018 85.70.164.XXXFerdo hledal jsem informace o tom že by Honda musela narychlo měnit olejovou vanu ještě před začátkem testů kvůli rozměrům McLarenu jak jsi tu psal a nenašel jsem nic. Nenašel jsem cokoliv o olejové vaně před testama. Mám informace jen o tom že olejovou vanu musela Honda změnit protože jim nefungovala správně, což zjistili první den testů. Před tím ji měli na dynamometru a o vadách dopředu nevěděli. Pokud je pro tebe také problém najít oporu pro tvou kritiku McLarenu, tak by jsi se měl zamyslet nad tím proč vlastně vydáváš tolik síly a času ve snaze pošpinit McLaren. -
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek