DISKUZE K ČLÁNKU McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?
Technický ředitel McLarenu Tim Goss věří, že se McLaren úspěšně vypořádal s přechodem na motory jiného dodavatele. Po předčasném ukončení partnerství s Hondou budou jejich vozy v sezóně 2018 pohánět Renaulty.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
GRAHAM
12:25 31.01.2018 77.236.218.XXX
Tak nemyslím nepřijatelný, tak bych to neviděl. Spíše jde o to, že tyhle motory a obzvlášť Mercedesu jim dělají "lepší" reklamu.Taky jim to ale dělá i ostudu.
A taky máme formuli E, ať tam dělají budoucnost, F1 může těžit z historie a není potřeba za každou cenu prezentovat budoucost.Tam jde o úspěch....vždyť většina fanoušků neví jak funguje spalovací motor, natož tenhle, novodobý.
A taky máme formuli E, ať tam dělají budoucnost, F1 může těžit z historie a není potřeba za každou cenu prezentovat budoucost.Tam jde o úspěch....vždyť většina fanoušků neví jak funguje spalovací motor, natož tenhle, novodobý.
api
17:43 20.01.2018 88.212.37.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
airwar1939
09:24 19.01.2018 176.74.141.XXX
Ano přesně tak jsem to myslel, ode zdi ke zdi.
Automobilky F1 potřebuje, problém je, že po dieselgate už nepotřebují automobilky Formuli 1, pokud nebude Formule 1 dostatečně pokroková a zelená.
Nejsem fanatik, takže vím, že elektroauta ještě dlouho spalovací auta nenahradí, a dokonce si myslím, že současné elektromobili jsou klasická Cimrmanovská slepá ulička. Ale při současné "náladě ve společnosti" je prostě návrat k tradičním jednoduchým motorům, co žerou víc paliva a nemají "ekologická" udělátka pro automobilky nepřijatelný.
Automobilky F1 potřebuje, problém je, že po dieselgate už nepotřebují automobilky Formuli 1, pokud nebude Formule 1 dostatečně pokroková a zelená.
Nejsem fanatik, takže vím, že elektroauta ještě dlouho spalovací auta nenahradí, a dokonce si myslím, že současné elektromobili jsou klasická Cimrmanovská slepá ulička. Ale při současné "náladě ve společnosti" je prostě návrat k tradičním jednoduchým motorům, co žerou víc paliva a nemají "ekologická" udělátka pro automobilky nepřijatelný.
airwar1939
21:36 18.01.2018 176.74.141.XXX
Tak je klidně možné, že Liberty počítá s tím, že vyštve automobilky. Týmy automobilek nahradí několik nízkorozpočtových týmů s podvozky od Dalary a místo motorů od automobilek nasadí levný motor od Coswortu. Co to udělá s marketingovou hodnotou F1 a sledovaností raději nedomýšlím.
Jirka_1
19:00 18.01.2018 217.30.64.XXX
Asi tak - zkus příště číst pomaleji a snažit se pochopit psaný text. Oni neřekli, že to zmákli za dva týdny, ale že jim trvalo dva týdny přijít na to, jak to správně udělat, aby to fungovalo (otázkou je to slovo "správně", uvidíme při prvních testech). Pak začala ta mravenčí práce vyrobit to, co za dva týdny vymysleli.
Co se týká olejové vany loni, problém je v tom, že na stolici všechno stojí, jen se vrtí motor. Tedy nemáš tam žádné odstředivé síly, způsobující přelévání, odlévání, nalévání a já nevím jaké ještě vání plus vibrace, které pak ovlivňují funkci daného dílu. Ano, někdo s tím mohl aspoň teoreticky počítat a proudění uvnitř vany jaksi simulovat na PC (programů na to mají určitě dost), ale určitě to nebyl problém McL. Co si budeme povídat, Honda a Japonci obecně mě v tomto případě velmi zklamali, když si vzpomenu, jaký motor v dobách desetiválců zmákli, jaksi dnešní tápání nechápu. Ale asi to skutečně chce čas, možná letos...
McLaren z nějakého záhadného důvodu nikdy nebyla stáj, které bych fandil, ale poslední dobou jsem jim přál už kvůli Alonsovi (s kterým bych také nechtěl mít dvojdomek, ale jako pilot má moje velké uznání). Dennis to myslel dobře, svým způsobem by při úspěchu Hondy na poli PJ byl McLaren skutečně týmem, který by mohl porazit Mercedes.
A možná nakonec McLaren spláče nad výdělkem - Honda se přes zimu chytí za nos a TR bude Meky porážet... :-)
Co se týká olejové vany loni, problém je v tom, že na stolici všechno stojí, jen se vrtí motor. Tedy nemáš tam žádné odstředivé síly, způsobující přelévání, odlévání, nalévání a já nevím jaké ještě vání plus vibrace, které pak ovlivňují funkci daného dílu. Ano, někdo s tím mohl aspoň teoreticky počítat a proudění uvnitř vany jaksi simulovat na PC (programů na to mají určitě dost), ale určitě to nebyl problém McL. Co si budeme povídat, Honda a Japonci obecně mě v tomto případě velmi zklamali, když si vzpomenu, jaký motor v dobách desetiválců zmákli, jaksi dnešní tápání nechápu. Ale asi to skutečně chce čas, možná letos...
McLaren z nějakého záhadného důvodu nikdy nebyla stáj, které bych fandil, ale poslední dobou jsem jim přál už kvůli Alonsovi (s kterým bych také nechtěl mít dvojdomek, ale jako pilot má moje velké uznání). Dennis to myslel dobře, svým způsobem by při úspěchu Hondy na poli PJ byl McLaren skutečně týmem, který by mohl porazit Mercedes.
A možná nakonec McLaren spláče nad výdělkem - Honda se přes zimu chytí za nos a TR bude Meky porážet... :-)
GRAHAM
18:07 18.01.2018 77.236.218.XXX
Tak prý Cosworth s Aston Martin do toho možná půjdou.V poslední době docela dost "inzerují", takže určitě se tím něco sleduje. Vůbec bych se nedivil, kdyby byli nějak Liberty domluveni.Ovšem tipovat jak to dopadne, to si tedy netroufnu.
Situs
16:23 18.01.2018 85.70.164.XXX
Ferdo hledal jsem informace o tom že by Honda musela narychlo měnit olejovou vanu ještě před začátkem testů kvůli rozměrům McLarenu jak jsi tu psal a nenašel jsem nic. Nenašel jsem cokoliv o olejové vaně před testama. Mám informace jen o tom že olejovou vanu musela Honda změnit protože jim nefungovala správně, což zjistili první den testů. Před tím ji měli na dynamometru a o vadách dopředu nevěděli. Pokud je pro tebe také problém najít oporu pro tvou kritiku McLarenu, tak by jsi se měl zamyslet nad tím proč vlastně vydáváš tolik síly a času ve snaze pošpinit McLaren.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek