DISKUZE K ČLÁNKU

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

Technický ředitel McLarenu Tim Goss věří, že se McLaren úspěšně vypořádal s přechodem na motory jiného dodavatele. Po předčasném ukončení partnerství s Hondou budou jejich vozy v sezóně 2018 pohánět Renaulty.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 111, poslední 05.02.2018 19:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 18.01.2018 12:41
18 No to si nikdo nemyslí..... »
» Pikaso (Hlasovali 5 lidé) 18.01.2018 13:05
Olejovou vanu Honda nepředělávala kvůli vnějšímu… »
» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 18.01.2018 14:43
Ferdo, Honda se za tu vanu hodně nahlas omluvila… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              To si jen ale přeješ Ferdo, ty máš za to že i Williams na tom bude stále lépe než McLaren a že Alonso nebude celkově ani v TOP10, klidně si to mysli, já si myslím opak, realita nás rozsoudí 03

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Jasně, Tys měl představu, že motor Renaultu sedne do Mekáče jako ulitý a že Meku stačí vůz přeštrajchovat a ufiknout žraločí ploutev a hurá dobývat bedny.
                Ne né synečku, Mekáč se ještě hodně zapotí, než bude moci snít o bednách.

                + 1 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  Takovou představu že motor Renault sedne do McLarenu jako ulitý jsem nikdy neměl, nebluduj. Jinak mám to brát tak že teda teď už McLarenu na Williams věříš a Alonsa v TOP 10 celkově už vidíš? 14

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Alonso v TOP 10 byl už v roce 2016 s Hondou. Pokud Tě to ukojí, tak můžeš být spokojený už teď, ale žádné zázračné výsledky raději neočekávej.

                    + 0 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    A nelži, že jsi neříkal že usazení Renaultu do loškého šasi bude brnkačka.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • El_Senor

                      El_Senor

                      89.111.73.XXX
                      To rikal McL, takze pokud to Situs rikal, pouzil jen ofiko vyjadreni McL 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • GRAHAM

                      GRAHAM

                      77.236.218.XXX
                      Taky to stihly za 14 dní a to snad brnkačka je. 03

                      Ono s Hondou být v TOP 10, byla vlastně bedna. 11

                      Mclaren to ale jednoduché mít nebude, to je jasné. Uvídíme jak budou vypadat testy.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      85.70.164.XXX
                      Nelžu, myslím že si mě s někým pleteš, protože já něco o tom že to bude pasovat jak ulité či že to bude brnkačka nepsal, ovšem to že by jim to mělo zabránit v dobré práci si od tebe nenechám nabulíkovat, už jsi předvedl spoustu tutovek a skutek utekl, tak sorry že si počkám na realitu a budu se na ní těšit 18

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
      • El_Senor

        El_Senor

        89.111.73.XXX
        No na to ze rikali, ze to bude v pohode, protoze sasi je modularni a umoznuje zmeny v pohode, tak se to po 14 dnech objevi clanek jak to bylo tezke a jak z toho meli tezkou hlavu 03
        Pripada mi to spise ze hodne mluvi a malo premysli, ze to nemeli jeste ani poradne overene, jak to skutecne bude.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Pěkně se o tom rozpovídal, a vypadá to že z jejich odvedené práce má fakt radost, ovšem jak moc dobře to zvládli potvrdí až realita na trati. Snad tam pesimisty hodně překvapí 13

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • El_Senor

      El_Senor

      89.111.73.XXX
      Jako realista cekam na testy. Prace je za nima hodne a hodne ji jeste maji pred sebou. Snad nepujdou spatnou cestou jako loni na zacatku sezony predvedl RB 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        01

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Já si myslím že filosofie a směr vývoje vozu McLarenu bude v pořádku a prokázal to v minulé sezoně. Jak moc jim to změna motoru narušila nevím, ani nemohu vědět, protože já tu filosofii a potenciál jejich cesty neznám, a z pár slov to nepoznám. Je to o tom jejich práci věřit či nevěřit, s tím že přihlížíš k tomu jak dobrou práci v dané oblasti odváděli doposud. 14 dní změnou ztratili, a jestli jim změna přišla v jejich filosofii aera vhod či nikoliv, nevím, možná ano, možná ne.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • achmed-cz

      achmed-cz

      212.24.138.XXX
      Tak ono je celkem jasný, že po takhle zásadnách konstrukčních změnách jim bude chvíli trvat, než všechno vyladí a vychytají mouchy. V úvodu sezony se dá ztráta na čelo očekávat. Ale pokud v druhé polovině sezony nedotáhnou výkonnost RedBullu, bude to zklamání. Tady máme jasný referenční bod.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    A třetí nejlepší šasi je v háji. Teď budou muset začít od nuly.

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Tak Marchionne řekl, že Ferrari udělalo buď monstrum nebo křáp. Takže v háji být nemusí... a už vůbec ne začínat od nuly.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • El_Senor

        El_Senor

        89.111.77.XXX
        Rekni kdo si myslis, ze zacina tedy skoro od nuly mimo McL a TR?
        Zacinat od nuly sice asi nebudou, ale ostatni maji uz rok naskok. Ferrari nemelo spatne sasi a pritom by letos melo vice prodluzovat sasi. Proste ten jeden rok znalosti jim musi chybet, protoze zadek budou mit novy. A nemaji ho novy protoze by ladili a chteli to tak mit, ale protoze museli udelat neco co bylo nutne. Z meho pohledu zmena motoru neni duvod si myslet, ze jim to prinese aero vyhodu, spise naopak. Klidne to muze znamenat pulrocni horsi vysledky a nekonkurenceschopnost a kazdy by to mel u takove zmeny pochopit. Chapu ale, ze ambice jsou velike 03

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        A jak velké změny Ferrari dělá? Kromě delšího rozvoru, zůstává loňská koncepce stejná včetně motoru. Kdežto u Mekáče nezůstane kámen na kameni. To znamená, že se Mekáč znovu dostal do situace "zero".

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Daniel Ricciardo za tunelem během tréninku v Monaku

Red Bully nenašly přemožitele ani odpoledne, Vettel i Hamilton ztrácejí přes půl sekundy

Daniel Ricciardo s Red Bullem v Monaku

Piloti Red Bullu v úvodním tréninku porážejí Hamiltona, Alonso prostál většinu času v boxech

Max Verstappen ve vlásence u hotelu Fairmont

Motorový deficit Red Bullu bude v Monaku poloviční, Mercedes bude dle Hamiltona až třetí

Romain Grosjean od Velké ceny Japonska 2017 nebodoval

"Být Grosjeanem, tak se alespoň omluvím," nabádá Gasly

Max Verstappen v kvalifikaci ve Španělsku

Aston Martin do 9 měsíců pozná, zda dokáže pro Red Bull postavit dostatečně silný motor

Pirelli i tentokrát počítá spíše s jednozastávkovými strategiemi

Hyper-měkké pneumatiky podle Sainze povedou k "šílené" kvalifikaci. Padne rekord Monaka?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama