DISKUZE K ČLÁNKU

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

Technický ředitel McLarenu Tim Goss věří, že se McLaren úspěšně vypořádal s přechodem na motory jiného dodavatele. Po předčasném ukončení partnerství s Hondou budou jejich vozy v sezóně 2018 pohánět Renaulty.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 111, poslední 05.02.2018 19:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 18.01.2018 12:41
18 No to si nikdo nemyslí..... »
» Pikaso (Hlasovali 5 lidé) 18.01.2018 13:05
Olejovou vanu Honda nepředělávala kvůli vnějšímu… »
» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 18.01.2018 14:43
Ferdo, Honda se za tu vanu hodně nahlas omluvila… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • El_Senor

          El_Senor

          89.111.73.XXX
          Ferrari si dle meho uvedomilo, ze ma lepsi auto v technickych castech trati, ale tam je na Mercedes neskodne(stejne se tam moc predjizdet neda, atd.) a tak to zkusi vetsi stabilitou pri vysokych rychlostech na rovinkach a delsim sasi, ikdyz to bude na ukor technickych casti(mozna zanedbatelne). Mercedes sice rika, ze bude sasi zkracovat, ale klidne muze jen mast konkurenci, aby si zachovali tuto vyhodu. Ferrari dle meho bude letos jeste silnejsi nez loni. Jejich aero ma napad a ma za sebou rok vyvoje. No klidne to ale muze mit dopad na pneumatiky a muzou mit problemy jako mel v pocatku Mercedes.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Na rychlých tratích a zejména v Monze Ferrari utrpělo těžkou porážku. Proto to delší šasi a prý i nějaké významné změny v aeru.
            Mergl prý délku rozvoru moc měnit nebude a o motoru netřeba diskutovat.
            Jak moc se Ferrari Merglu přiblíží uvidíme. Snad si k sobě budou stále hodně blízko a ještě se k nim přidá i RB.

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Pikaso

            Pikaso

            77.104.216.XXX
            Trošku jsem se ztratil ne jenom ve tvých vyjádřeních, ale i v dalších. Pokusíme se to popsat ze svého laického pohledu.
            Jestli jsem dobře četl a koukal na obrázky, největší pakárna v přestavbě se týkala převodovky, což plyne z uspořádání motoru. Uložení turba jako její součást pak klade asi druhý největší problém spojený s přestavbou, tj. chlazení turba. Proto asi uvidíme na McL oproti loňsku větší rozdělení horního vstupního otvoru pro chlazení(asi bude nutno hnát na turbo s převodovkou více koncentrovaného chladícího vzduchu). S přepracování převodovky je samozřejmě spojeno přepracování zavěšení, což by nemělo být tak zásadní, pokud se podařilo postavit koncepčně kvalitní převodovku. Změna to samozřejmě bude, ale nemyslím si, že by to mělo být nějak zásadní směrem k aero paketu. Zde je větším problémem vlastní chlazení a uložení chladičů, ale jak již jsem psal, nejzásadnější problém bude asi s chlazením turba. Podle slovo lidí z McL tedy předpokládám, že vnější architektura auta by neměla být ovlivněna až tak změnou motoru jako spíše vlastními vývojovými kroky aera. Pak se i slova dalších diskutujících jako začátek od nuly jeví poněkud divně. Nové šasí všichni vyvíjejí stejně dlouho a osobně jsem zcela přesvědčen, že McL nemusel dělat tak zásadní změny v souvislosti se změnou motoru, aby museli začínat od nuly a podle mě tedy ani nebudou. Osobně spíše doufám v to, že R dokázal udělat konkurence schopný a zároveň spolehlivý motor. No konec konců, chytřejší budeme po prvních testech.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              01

              Měl jsi to hodit na začátek, tady to zapadne.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pikaso

                Pikaso

                77.104.216.XXX
                No jo no. Píšu jak stíhám a v té době to bylo na první straně. Jenomže než jsem se k tomu dostal zpět, dopsal to a odeslal už to bylo na začátku druhé strany. Kdo bude chtít si to najde. Já většinou čtu vše, kromě jednotlivých výpadů diskutujících proti sobě.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              01

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Poky

      Poky

      46.254.64.XXX
      Kdo měl s RB lepší šasí?

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        McLaren.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Poky

          Poky

          46.254.64.XXX
          No Ferda psal "A třetí nejlepší šasi je v háji." Tak čekám kdo byl s RB ještě před MCL :))
          Ale místo odpovědi tu jen plká.

          Je škoda, že se mu někde neukáže, že jsem na něj reagoval. Takhle muže dělat mrtvého brouka, že si toho nevšiml.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Poky

        Poky

        46.254.64.XXX
        Jé, to jsem rád, že tu jsou lidi, co dávají nelíbí už jen za otázku :))) 11 18

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Daniel Ricciardo za tunelem během tréninku v Monaku

Red Bully nenašly přemožitele ani odpoledne, Vettel i Hamilton ztrácejí přes půl sekundy

Daniel Ricciardo s Red Bullem v Monaku

Piloti Red Bullu v úvodním tréninku porážejí Hamiltona, Alonso prostál většinu času v boxech

Max Verstappen ve vlásence u hotelu Fairmont

Motorový deficit Red Bullu bude v Monaku poloviční, Mercedes bude dle Hamiltona až třetí

Romain Grosjean od Velké ceny Japonska 2017 nebodoval

"Být Grosjeanem, tak se alespoň omluvím," nabádá Gasly

Max Verstappen v kvalifikaci ve Španělsku

Aston Martin do 9 měsíců pozná, zda dokáže pro Red Bull postavit dostatečně silný motor

Pirelli i tentokrát počítá spíše s jednozastávkovými strategiemi

Hyper-měkké pneumatiky podle Sainze povedou k "šílené" kvalifikaci. Padne rekord Monaka?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama