DISKUZE K ČLÁNKU Honda koncept motoru nemění, vztah s Toro Rosso podle ní bude rovnoprávnější

Honda bude mít v novém partnerství s Toro Rosso díky nabytým zkušenostem větší slovo než v předchozím svazku s McLarenem. Usilovně pracuje na integraci své pohonné jednotky do nového šasi, její koncept však nemění.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda koncept motoru nemění, vztah s Toro Rosso podle ní bude rovnoprávnější

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 100, poslední 12.12.2017 12:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kaša (Hlasovalo 7 lidí) 29.11.2017 08:09
El Senore, nechápu jak můžeš mít tak zkreslený… »
» Mac_ (Hlasovali 4 lidé) 28.11.2017 14:49
Z vyjádření Hasegawy čti mezi řádky: U TR ta naše… »
» Adi (Hlasovali 4 lidé) 28.11.2017 20:59
Stát se může cokoliv, ale toto je spíš tvé přání,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

rock

rock

37.188.233.XXX
"...rok a chvíli starý tým..."

Ten tým existuje a funguje nepřetržitě od r. 1981, akorát občas mění jméno a vlastníka. V Enstone sídlí od r. 1992. Vymlouvat se na jeho věk je kravina. Jenom Williams, Ferrari a McLaren jsou v F1 dýl.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Ses mimo, už to tady tobě a El senorovi řeklo celkem dost lidí... Možná by ses mohl trochu zamyslet. Extra pro tebe rozdíl v časech kvalifikacich RB vs tým Renault na začátku sezóny:
China: -0,5, Bahrain -0,3, Rus -0,3... To je opravdu skvělá práce šasi RB!!! Když jim dýchal rok a chvíli starý tým na záda. Znovu opakuji, že RB se letos zlepšil o 1s minimálně, motor o 0,3 s max. Je zvláštní, že za zlepšením McLarenu vidíš Hondu, ale oni jen stejně jako RB odladili šasi. Seš obyčejné Renault hater a nemá smysl s tebou debatovat. V tomto má Graham pravdu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
RB udělal šasko, které dokáže někde eliminovat ztrátu Renaultu 25 koní....nic více v tom není.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Waw, to je zlepšení :D

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Víš co, pokud nechápeš souvislosti, je zbytečné s tebou diskutovat. Ty se sem chodíš hádat. Takže já s tebou končím xxteene. 02

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
jabka, hrušky, překrucuješ...nemá cenu s tebou diskutovat.Ztráta času.... 02

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jo, prosím. Hlavně mi nazapomeňte dát těch mínusů za zveřejnění čísel z oficiálních statistik mnohem víc.
Já nechápu, co si ti statistici dovolují vůbec zveřejňovat nějaké zlepšení Mclarenu. 12 12 12

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No hlavně, že ty tu vždy plácáš o tom, jak tu tomu nikdo jiný nerozumí, aniž bys doložil svůj argument aspoň nějakým číslem. 03
46s s Abu Dhabi je podle tebe vinou šasi, přes půl minuty v Brazílii asi taky. Ale tu záhadu, proč předtím to průměrné šasi dokázalo vyhrát několik závodů, vyřešit neumíš. Proč to průměrné šasi ztrácelo zcela minimálně v první půlce sezony jen na technických okruzích, zatímco na výkonnově náročných zcela propadlo, taky ne.
Máte v tom zcela jasno. Za úspěchy RB může Renault, bez ohledu na tragédii továrny a STR, za úspěchy Mclarenu pouze šasi. Kritizovat smí pouze Mclaren, u RB je to nefér. A žádná čísla vám dojem kazit nesmí. Ty totiž nic neznamenají, důležité jsou vaše dojmy. Objektivita sama.
03

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jasně. Na začátku jezdili suverénně poslední a v kvaldách nepostupovali do q2. Na konci dojíždějí na bodech a v kvaldách úspěšně bojují o q1. Ale rozhodně se nezlepšili. A jestli ano, je to jen a jen o šasi. Zlepšení na také top speed o tom svědčí že?
Na začátku je procento odstoupení 83%, na konci 17% a spolehlivost zlepšili o kapku. 12
Jasně. A celé ty čísla jsou jen o tom, že spotřebovali 11 jednotek. Kolik jich spotřebovali u STR? 8 nebo 9? Bruuuuutálnííííí rozdíl. Vo tom to jistě je. 12
Ještě jsi mohl dodat Adiho hlášky o výborné spolehlivosti a výkonnosti Renaultu a dal bych ti tu nobelovku. 03

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Vím. A co to jako mění? Jako že dostal nový motor s horším výkonem? Hmm, to se tedy má RB a Mclaren na co těšit, když s novým motorem byl pomalejší. To je to moudro? 12
Jasně, u Mclarenu je zlepšení jen o šasi. Vyšší top speed, než na začátku sezony, má na svědomí opět šasi. Na druhou stranu u Renaultu je progres navzdory trapně průměrnému šasi RB. Na konci sezony si RB asi schválně pokazil šasi, to s motorem nemá nic společného co?
Nasyslené motory znamenají co? Že se výkon ani spolehlivost nezměnila?
No jo, já to furt překrucuju. 03

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jo kluci, vy jste na nobelovku, jak tomu rozumíte.... 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Výkon se nevylepšil, spolehlivost "kapku" ano....toť celé. Jen suchá čísla bez z5tné vazby, jaká je realita.Pišeš jen to co ti vyhovuje.
Když si Mclaren, když dostane penalizaci nasyslí 2 motory, tak je vše pak zkreslené že....

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Hmm, hořlavé nastavení....a ty jako nevíš že Verstapen už měl nový motor? Každej tým dostal jen jednu specifikaci, jsou tam i nějaké novinky, co se použíjí v. r. 2018.Nevíš a tlacháš tady? Byla nová a nic najeto.... takže očekávám zase nějaké tvoje moudro. 11

Ne Honda je poslední.....jen díky šásku Mclarenu jsou jinde, než by výkonově měli být, ano už dojedou do cíle, ale těch motorů co použily a teď měli "čerstvé a nasyslené, takže i když měli problém, měli tam další "nasyslený "motor.Ale to už nenapišeš... Překrucuješ, ale když tě to baví....

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Výkon Hondy už se dlouho nevylepšil?
Tak dáme trochu, vámi fanoušky reality tolik neoblíbených, čísel:
Výsledky z prvních 6 závodů:
nedojel, poslední
nedojel, nedojel
poslední, nedojel
nedojel, 14
12, nedojel
nedojel, nedojel

A teď z posledních 6 závodů:
11, 7
11,14
nedojel, 12
10, 12
8, nedojel
9, 12

Fakt se dlouho nevylepšil výkon? A co spolehlivost? Žádný rozdíl? 03

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01 A dodám, že Renault ukazuje, že v případě potřeby se dá nepředat náhradní díly. Prostě továrny si konkurenci hýčkat nebudou. To je logické.

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

46.135.95.XXX
Miku, počkejme na rok 2019. 04 RB motor Hondy prověří zkoušce bez debat a uvidíme, jestli ti cirkusáci dokážou to, o čem pořád mluví a jsou o tom přesvědčeni. Respektive už v cca půlce příštího roku bude mít McLaren B-specifikaci šasí a jestli je všechno tak, jak se prezentuje, tak by se měla velká trojka obávat. Ale my, co na to koukáme realisticky víme, že obávat se může pouze Red Bull o míru tovární podpory. Mercedes nám ukázal, jak se dá nepředat know how a McLaren se v roce 2014 moc neradoval ...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

46.135.95.XXX
11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Furt meleš stejnou kravinu. Na začátku možná mělo Ferrari o fous lepší. Ale od půlky už není pochyb. Jak jinak může být vůz s deficitem výkonu rychlejší? Matematika nekecá, tvoje čísla založená na dojmech jsou jen tvé přání. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Oprava: Mercedes a Ferrari výkon má. Renault a Honda ne. Nebe a dudy. 12

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Zajímavý, že stejný šásko, dokázalo v "hořlavém" nastavení vyhrát i závod, který není zrovna technický. Že by RB udělal za ty poslední 2 závody krok zpět o 0,8s? Nebo co mám srovnávat? RB a Renault s obrovskými rozpočty s chudými garážníky FI a Haas? Pokud se ti nelíbí srovnání RB a máš pocit, že ta ztráta je vinou šasi, tak srovnej Renault nebo STR.
Ano, Honda je ještě horší jak Renault. Na druhou stranu nejezdí ani zdaleka poslední jako na začátku sezony, ale bojují o body. Mně to jako zlepšení připadá. A za posledních 6 závodů odstoupil pouze jednou jediný vůz. To je hodnota, o které se Renaultu jen zdá. 03

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama