DISKUZE K ČLÁNKU Honda koncept motoru nemění, vztah s Toro Rosso podle ní bude rovnoprávnější
Honda bude mít v novém partnerství s Toro Rosso díky nabytým zkušenostem větší slovo než v předchozím svazku s McLarenem. Usilovně pracuje na integraci své pohonné jednotky do nového šasi, její koncept však nemění.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda koncept motoru nemění, vztah s Toro Rosso podle ní bude rovnoprávnější
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Adi
18:58 29.11.2017 212.96.178.XXX
Ses mimo, už to tady tobě a El senorovi řeklo celkem dost lidí... Možná by ses mohl trochu zamyslet. Extra pro tebe rozdíl v časech kvalifikacich RB vs tým Renault na začátku sezóny:
China: -0,5, Bahrain -0,3, Rus -0,3... To je opravdu skvělá práce šasi RB!!! Když jim dýchal rok a chvíli starý tým na záda. Znovu opakuji, že RB se letos zlepšil o 1s minimálně, motor o 0,3 s max. Je zvláštní, že za zlepšením McLarenu vidíš Hondu, ale oni jen stejně jako RB odladili šasi. Seš obyčejné Renault hater a nemá smysl s tebou debatovat. V tomto má Graham pravdu.
China: -0,5, Bahrain -0,3, Rus -0,3... To je opravdu skvělá práce šasi RB!!! Když jim dýchal rok a chvíli starý tým na záda. Znovu opakuji, že RB se letos zlepšil o 1s minimálně, motor o 0,3 s max. Je zvláštní, že za zlepšením McLarenu vidíš Hondu, ale oni jen stejně jako RB odladili šasi. Seš obyčejné Renault hater a nemá smysl s tebou debatovat. V tomto má Graham pravdu.
Mike17
16:11 29.11.2017 185.149.130.XXX
No hlavně, že ty tu vždy plácáš o tom, jak tu tomu nikdo jiný nerozumí, aniž bys doložil svůj argument aspoň nějakým číslem.
46s s Abu Dhabi je podle tebe vinou šasi, přes půl minuty v Brazílii asi taky. Ale tu záhadu, proč předtím to průměrné šasi dokázalo vyhrát několik závodů, vyřešit neumíš. Proč to průměrné šasi ztrácelo zcela minimálně v první půlce sezony jen na technických okruzích, zatímco na výkonnově náročných zcela propadlo, taky ne.
Máte v tom zcela jasno. Za úspěchy RB může Renault, bez ohledu na tragédii továrny a STR, za úspěchy Mclarenu pouze šasi. Kritizovat smí pouze Mclaren, u RB je to nefér. A žádná čísla vám dojem kazit nesmí. Ty totiž nic neznamenají, důležité jsou vaše dojmy. Objektivita sama.
46s s Abu Dhabi je podle tebe vinou šasi, přes půl minuty v Brazílii asi taky. Ale tu záhadu, proč předtím to průměrné šasi dokázalo vyhrát několik závodů, vyřešit neumíš. Proč to průměrné šasi ztrácelo zcela minimálně v první půlce sezony jen na technických okruzích, zatímco na výkonnově náročných zcela propadlo, taky ne.
Máte v tom zcela jasno. Za úspěchy RB může Renault, bez ohledu na tragédii továrny a STR, za úspěchy Mclarenu pouze šasi. Kritizovat smí pouze Mclaren, u RB je to nefér. A žádná čísla vám dojem kazit nesmí. Ty totiž nic neznamenají, důležité jsou vaše dojmy. Objektivita sama.
Mike17
16:09 29.11.2017 185.149.130.XXX
Jasně. Na začátku jezdili suverénně poslední a v kvaldách nepostupovali do q2. Na konci dojíždějí na bodech a v kvaldách úspěšně bojují o q1. Ale rozhodně se nezlepšili. A jestli ano, je to jen a jen o šasi. Zlepšení na také top speed o tom svědčí že?
Na začátku je procento odstoupení 83%, na konci 17% a spolehlivost zlepšili o kapku.
Jasně. A celé ty čísla jsou jen o tom, že spotřebovali 11 jednotek. Kolik jich spotřebovali u STR? 8 nebo 9? Bruuuuutálnííííí rozdíl. Vo tom to jistě je.
Ještě jsi mohl dodat Adiho hlášky o výborné spolehlivosti a výkonnosti Renaultu a dal bych ti tu nobelovku.
Na začátku je procento odstoupení 83%, na konci 17% a spolehlivost zlepšili o kapku.
Jasně. A celé ty čísla jsou jen o tom, že spotřebovali 11 jednotek. Kolik jich spotřebovali u STR? 8 nebo 9? Bruuuuutálnííííí rozdíl. Vo tom to jistě je.
Ještě jsi mohl dodat Adiho hlášky o výborné spolehlivosti a výkonnosti Renaultu a dal bych ti tu nobelovku.
Mike17
16:03 29.11.2017 185.149.130.XXX
Vím. A co to jako mění? Jako že dostal nový motor s horším výkonem? Hmm, to se tedy má RB a Mclaren na co těšit, když s novým motorem byl pomalejší. To je to moudro?
Jasně, u Mclarenu je zlepšení jen o šasi. Vyšší top speed, než na začátku sezony, má na svědomí opět šasi. Na druhou stranu u Renaultu je progres navzdory trapně průměrnému šasi RB. Na konci sezony si RB asi schválně pokazil šasi, to s motorem nemá nic společného co?
Nasyslené motory znamenají co? Že se výkon ani spolehlivost nezměnila?
No jo, já to furt překrucuju.
Jasně, u Mclarenu je zlepšení jen o šasi. Vyšší top speed, než na začátku sezony, má na svědomí opět šasi. Na druhou stranu u Renaultu je progres navzdory trapně průměrnému šasi RB. Na konci sezony si RB asi schválně pokazil šasi, to s motorem nemá nic společného co?
Nasyslené motory znamenají co? Že se výkon ani spolehlivost nezměnila?
No jo, já to furt překrucuju.
GRAHAM
15:05 29.11.2017 77.236.218.XXX
Hmm, hořlavé nastavení....a ty jako nevíš že Verstapen už měl nový motor? Každej tým dostal jen jednu specifikaci, jsou tam i nějaké novinky, co se použíjí v. r. 2018.Nevíš a tlacháš tady? Byla nová a nic najeto.... takže očekávám zase nějaké tvoje moudro.
Ne Honda je poslední.....jen díky šásku Mclarenu jsou jinde, než by výkonově měli být, ano už dojedou do cíle, ale těch motorů co použily a teď měli "čerstvé a nasyslené, takže i když měli problém, měli tam další "nasyslený "motor.Ale to už nenapišeš... Překrucuješ, ale když tě to baví....
Ne Honda je poslední.....jen díky šásku Mclarenu jsou jinde, než by výkonově měli být, ano už dojedou do cíle, ale těch motorů co použily a teď měli "čerstvé a nasyslené, takže i když měli problém, měli tam další "nasyslený "motor.Ale to už nenapišeš... Překrucuješ, ale když tě to baví....
Mike17
13:29 29.11.2017 185.149.130.XXX
Výkon Hondy už se dlouho nevylepšil?
Tak dáme trochu, vámi fanoušky reality tolik neoblíbených, čísel:
Výsledky z prvních 6 závodů:
nedojel, poslední
nedojel, nedojel
poslední, nedojel
nedojel, 14
12, nedojel
nedojel, nedojel
A teď z posledních 6 závodů:
11, 7
11,14
nedojel, 12
10, 12
8, nedojel
9, 12
Fakt se dlouho nevylepšil výkon? A co spolehlivost? Žádný rozdíl?
Tak dáme trochu, vámi fanoušky reality tolik neoblíbených, čísel:
Výsledky z prvních 6 závodů:
nedojel, poslední
nedojel, nedojel
poslední, nedojel
nedojel, 14
12, nedojel
nedojel, nedojel
A teď z posledních 6 závodů:
11, 7
11,14
nedojel, 12
10, 12
8, nedojel
9, 12
Fakt se dlouho nevylepšil výkon? A co spolehlivost? Žádný rozdíl?
jon
13:04 29.11.2017 46.135.95.XXX
Miku, počkejme na rok 2019. RB motor Hondy prověří zkoušce bez debat a uvidíme, jestli ti cirkusáci dokážou to, o čem pořád mluví a jsou o tom přesvědčeni. Respektive už v cca půlce příštího roku bude mít McLaren B-specifikaci šasí a jestli je všechno tak, jak se prezentuje, tak by se měla velká trojka obávat. Ale my, co na to koukáme realisticky víme, že obávat se může pouze Red Bull o míru tovární podpory. Mercedes nám ukázal, jak se dá nepředat know how a McLaren se v roce 2014 moc neradoval ...
Mike17
11:57 29.11.2017 185.149.130.XXX
Zajímavý, že stejný šásko, dokázalo v "hořlavém" nastavení vyhrát i závod, který není zrovna technický. Že by RB udělal za ty poslední 2 závody krok zpět o 0,8s? Nebo co mám srovnávat? RB a Renault s obrovskými rozpočty s chudými garážníky FI a Haas? Pokud se ti nelíbí srovnání RB a máš pocit, že ta ztráta je vinou šasi, tak srovnej Renault nebo STR.
Ano, Honda je ještě horší jak Renault. Na druhou stranu nejezdí ani zdaleka poslední jako na začátku sezony, ale bojují o body. Mně to jako zlepšení připadá. A za posledních 6 závodů odstoupil pouze jednou jediný vůz. To je hodnota, o které se Renaultu jen zdá.
Ano, Honda je ještě horší jak Renault. Na druhou stranu nejezdí ani zdaleka poslední jako na začátku sezony, ale bojují o body. Mně to jako zlepšení připadá. A za posledních 6 závodů odstoupil pouze jednou jediný vůz. To je hodnota, o které se Renaultu jen zdá.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink ()
- Kvalifikace ()
-
Sobota
- Trénink ()
- Závod ()
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek