DISKUZE K ČLÁNKU Honda koncept motoru nemění, vztah s Toro Rosso podle ní bude rovnoprávnější

Honda bude mít v novém partnerství s Toro Rosso díky nabytým zkušenostem větší slovo než v předchozím svazku s McLarenem. Usilovně pracuje na integraci své pohonné jednotky do nového šasi, její koncept však nemění.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda koncept motoru nemění, vztah s Toro Rosso podle ní bude rovnoprávnější

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 100, poslední 12.12.2017 12:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kaša (Hlasovalo 7 lidí) 29.11.2017 08:09
El Senore, nechápu jak můžeš mít tak zkreslený… »
» Mac_ (Hlasovali 4 lidé) 28.11.2017 14:49
Z vyjádření Hasegawy čti mezi řádky: U TR ta naše… »
» Adi (Hlasovali 4 lidé) 28.11.2017 20:59
Stát se může cokoliv, ale toto je spíš tvé přání,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
18 Konkrétně v čem? Jakože se na konci sezony kazil Mclaren, někdo to zatajil a jezdci to dojeli na šlapací pohon? Nebo týmy s Renaultem měli v autě dýmovnici, kterou úmyslně zapálili a dobrovolně ukončili závod? 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mac_

Mac_

89.176.74.XXX
No tak ty jsi dobrý demagog 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
On si mumlal jen sám pro sebe, akorát to omylem i napsal. 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

217.170.105.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Já si jen říkám, že jestli ti cirkusáci,když ladí motor vychází ze stejných dat jako jejich fanoušci, tak se nedivím, že ty motory jsou fakt bomba. 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Máš recht. Renault za těch 34 let, co v F1 působí (minimálně jako dodavatel motorů) získal o 1 titul jezdců a 6 vítězství více.
Jinak jen pro informaci, jediný, kdo dokázal s Renaultem dominovat byl chvilku Williams, ale především o mnoho později Red Bull. Mercedes dominoval již v letech 1954 a 1955 a kdyby tehdy nedošlo k tragédii v Le Mans, tak by to asi také vypadalo trochu jinak. Nicméně i tak Mercedesu stačilo 25 let na to, aby dokázali skoro to stejné, jako Renault. 03 Jestli je Renault hater ten, co za sebe nechá mluvit fakta a není jen snílek - pak ano, jsem HATER. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
McLaren jen díky šasí, ale chraň Tě ruka páně, jestli si dovolíš připsat zlepšení Red Bullu jejich šasí a ne motoru!!! 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Však mohou jet, ale je to v rukách Andriana. 12
Je paráda, jak tady musíš hledat fakta a pořád do toho tahat Red Bull. Tam je to totiž jako u jediných s motorem Renault vidět. 11 Ale je to motorem, nebudeme se už dál rouhat, ne? 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Však jak psal Mike. Nikdo z nás nepopírá, že když se ten motor vybudí, tak nejede. Jen pak prostě nevychází kupecké počty a tak nějak dřív nebo později dojde k penalizování, protože ty motory prostě nevydrží. A když si pak může Mercedes s Ferrari dovolit pustit motory naplno, tak je tam pořád ta samá ztráta. Viz Interlagos a Yas Marina. Co se Ti na tom pořád nezdá?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak mne napadlo podívat se na ten pokrok RB proti loňské sezoně:
V průměru v kvalifikaci 0,067s na kolo
v průměru v závodě 5,583s na závod (tedy kolem 0,1s na kolo?)
Vzhledem k tomu, že průměrně ztratil letos RB na Mercedes 0,74s v kvaldě a 21,46s v závodě, tak prostým dělením dojdu k závěru, že tímto tempem v závodě doženou Mercedes za necelé 4 roky, v kvaldě za 11 let. 12
Když z toho vyjmu těch 5 závodů s hořlavým módem, pak je zlepšení v kvaldě 0,0055s (ztráta0,903s letos) a na závod 5,412s (ztráta letos 29,273s). Tedy pak by to doháněli v závodech 5,5 roku v kvaldě 164 let. 12
Prostě příští rok jedou na titul zcela jistě. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ano, zase ten přístup. Zlepšení Mclarenu je jen a jen díky šasi. Důkaz žádný, pouze zbožné přání.
Ano, výkonově to nějak brutální pokrok není. Je asi tak srovnatelný s výkonovým pokrokem Renaultu (když nepočítám hořlavý mód, který se neujal). 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Přebíral ho v lepším stavu než je teď. tehdy byl 6-tý a nikdo soupeřům nesabotoval motory. Teď jsou šestí jen díky nedodávání náhradních dílů. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Čím je mimo? To jako Ricci dával Kimimu před odstoupením desítky sekund? 12
Ano, mezi Singapurem a Mexikem používal Renault svůj skvělý hořlavý mód. V něm ztrácel možná jen těch 25k, to jsme ti odsouhlasili. Jen si spočítej, kolikrát během těch závodů motor Renault kouřil. 12
A Monza? Vždyť Ricci dostal 40s a Max kolo!!!!! To bereš jako úspěch? 12 12 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Honda rozhodně udělala pokrok ve spolehlivosti, ale ve výkonosti je to dost bída stále. Pokrok Mclarenu je pokrok jejich šasi.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Jj, kluci si tady honí triko. Škoda, že si to Ricci rozbil sám a že Kimi tak trochu zdržoval Maxa. Takže vaše porovnání je mimo opět a znovu. V Mexicu si Mercedes dal Max s prstem v nose a s úsporným motorovým módem. Jak mi na to odpovíš? A co říkáš na Malajsii? Tam to taky Mercedes úplně nedal. V USA Max ukázal, jak vypadá výkon nové PJ na motorové trati a Ricci podobnou věc ukázal na Monze, kde nadělil Vettelovi pul minuty. Opravdu si tady někdo myslí, že na Monze jde Ferrari nadělit pul minuty na šasi?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Zkus mi popsat, v jakým stavu byl Lotus v době, kdy ho přebíral Renault. Přebral po Genii zhuntovaný a vybrakovaný tým, který ve své 2. sezóně skončil 6., pro mě je to zklamání, protože minimálně od Silverstone měl Renault rychlostně 4. nejlepší balík, ale udělali mnoho chyb a měli slabou splehlivost (např. odstoupení Hulka v Japonsku kvuli DRS, Sainze v Abu Zabí kvůli kolu). Mercedes přebíral mistrovský Brown, né vybrakonavý Lotus a nastoupil do atmo éry s motorem, který znal 10 let (mimochodem ladění V8 motorů byl v letech 2002 - 2005 hoodně velký porod v podobě Mercedesu ) a oni ten tým poslali do střdu pole. Waw, to je páni výsledek! Ty mluvíš o cirkusu, vysmíváš se výrobci motorů, který toho v F1 dokázal o mnoho více než Mercedes. Který dominuje až nyní. Takže ty seš jen obyčejný Renault hater nic víc.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Být ve své druhé sezóně 4. nejrychlejší auto je bída?! To se klidně nech vysmát. Mercedes v atmo éře, která byla o mnoho jednoduší pro vstup nového týmu než v hybrid éře poslal mistrivský tým do středu pole a ty se tady vysmíváš Renaultu? Kdybys o historii F1 něco věděl, nikdy by ses nevysmál, protože to byl právě Renault, který ukončil nejdelší dominanci Ferrari v jejich historii. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Spolehlivost PJ nejlépe odráží tabulka použitých komponentů a celkový počet penalizací. Shodneme se na tom, že Honda v posledních 6 závodech sezóny poprvé od vstupu do hybrid éry ukázala, že umí být spolehlivá a to je samozřejmě povzbuzující. Renault má na čem pracovat, ale oni již svoji spolehlivost prokázali několikrát, takže nemám obavy.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama