DISKUZE K ČLÁNKU Honda koncept motoru nemění, vztah s Toro Rosso podle ní bude rovnoprávnější
Honda bude mít v novém partnerství s Toro Rosso díky nabytým zkušenostem větší slovo než v předchozím svazku s McLarenem. Usilovně pracuje na integraci své pohonné jednotky do nového šasi, její koncept však nemění.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda koncept motoru nemění, vztah s Toro Rosso podle ní bude rovnoprávnější
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jon
01:56 10.12.2017 194.228.59.XXX
Máš recht. Renault za těch 34 let, co v F1 působí (minimálně jako dodavatel motorů) získal o 1 titul jezdců a 6 vítězství více.
Jinak jen pro informaci, jediný, kdo dokázal s Renaultem dominovat byl chvilku Williams, ale především o mnoho později Red Bull. Mercedes dominoval již v letech 1954 a 1955 a kdyby tehdy nedošlo k tragédii v Le Mans, tak by to asi také vypadalo trochu jinak. Nicméně i tak Mercedesu stačilo 25 let na to, aby dokázali skoro to stejné, jako Renault. Jestli je Renault hater ten, co za sebe nechá mluvit fakta a není jen snílek - pak ano, jsem HATER.
Jinak jen pro informaci, jediný, kdo dokázal s Renaultem dominovat byl chvilku Williams, ale především o mnoho později Red Bull. Mercedes dominoval již v letech 1954 a 1955 a kdyby tehdy nedošlo k tragédii v Le Mans, tak by to asi také vypadalo trochu jinak. Nicméně i tak Mercedesu stačilo 25 let na to, aby dokázali skoro to stejné, jako Renault. Jestli je Renault hater ten, co za sebe nechá mluvit fakta a není jen snílek - pak ano, jsem HATER.
jon
17:29 07.12.2017 194.228.59.XXX
Však jak psal Mike. Nikdo z nás nepopírá, že když se ten motor vybudí, tak nejede. Jen pak prostě nevychází kupecké počty a tak nějak dřív nebo později dojde k penalizování, protože ty motory prostě nevydrží. A když si pak může Mercedes s Ferrari dovolit pustit motory naplno, tak je tam pořád ta samá ztráta. Viz Interlagos a Yas Marina. Co se Ti na tom pořád nezdá?
Mike17
19:13 02.12.2017 185.149.130.XXX
Tak mne napadlo podívat se na ten pokrok RB proti loňské sezoně:
V průměru v kvalifikaci 0,067s na kolo
v průměru v závodě 5,583s na závod (tedy kolem 0,1s na kolo?)
Vzhledem k tomu, že průměrně ztratil letos RB na Mercedes 0,74s v kvaldě a 21,46s v závodě, tak prostým dělením dojdu k závěru, že tímto tempem v závodě doženou Mercedes za necelé 4 roky, v kvaldě za 11 let.
Když z toho vyjmu těch 5 závodů s hořlavým módem, pak je zlepšení v kvaldě 0,0055s (ztráta0,903s letos) a na závod 5,412s (ztráta letos 29,273s). Tedy pak by to doháněli v závodech 5,5 roku v kvaldě 164 let.
Prostě příští rok jedou na titul zcela jistě.
V průměru v kvalifikaci 0,067s na kolo
v průměru v závodě 5,583s na závod (tedy kolem 0,1s na kolo?)
Vzhledem k tomu, že průměrně ztratil letos RB na Mercedes 0,74s v kvaldě a 21,46s v závodě, tak prostým dělením dojdu k závěru, že tímto tempem v závodě doženou Mercedes za necelé 4 roky, v kvaldě za 11 let.
Když z toho vyjmu těch 5 závodů s hořlavým módem, pak je zlepšení v kvaldě 0,0055s (ztráta0,903s letos) a na závod 5,412s (ztráta letos 29,273s). Tedy pak by to doháněli v závodech 5,5 roku v kvaldě 164 let.
Prostě příští rok jedou na titul zcela jistě.
Mike17
17:26 01.12.2017 185.149.130.XXX
Ano, zase ten přístup. Zlepšení Mclarenu je jen a jen díky šasi. Důkaz žádný, pouze zbožné přání.
Ano, výkonově to nějak brutální pokrok není. Je asi tak srovnatelný s výkonovým pokrokem Renaultu (když nepočítám hořlavý mód, který se neujal).
Ano, výkonově to nějak brutální pokrok není. Je asi tak srovnatelný s výkonovým pokrokem Renaultu (když nepočítám hořlavý mód, který se neujal).
Mike17
17:19 01.12.2017 185.149.130.XXX
Čím je mimo? To jako Ricci dával Kimimu před odstoupením desítky sekund?
Ano, mezi Singapurem a Mexikem používal Renault svůj skvělý hořlavý mód. V něm ztrácel možná jen těch 25k, to jsme ti odsouhlasili. Jen si spočítej, kolikrát během těch závodů motor Renault kouřil.
A Monza? Vždyť Ricci dostal 40s a Max kolo!!!!! To bereš jako úspěch?
Ano, mezi Singapurem a Mexikem používal Renault svůj skvělý hořlavý mód. V něm ztrácel možná jen těch 25k, to jsme ti odsouhlasili. Jen si spočítej, kolikrát během těch závodů motor Renault kouřil.
A Monza? Vždyť Ricci dostal 40s a Max kolo!!!!! To bereš jako úspěch?
Adi
16:36 01.12.2017 81.19.11.XXX
Jj, kluci si tady honí triko. Škoda, že si to Ricci rozbil sám a že Kimi tak trochu zdržoval Maxa. Takže vaše porovnání je mimo opět a znovu. V Mexicu si Mercedes dal Max s prstem v nose a s úsporným motorovým módem. Jak mi na to odpovíš? A co říkáš na Malajsii? Tam to taky Mercedes úplně nedal. V USA Max ukázal, jak vypadá výkon nové PJ na motorové trati a Ricci podobnou věc ukázal na Monze, kde nadělil Vettelovi pul minuty. Opravdu si tady někdo myslí, že na Monze jde Ferrari nadělit pul minuty na šasi?
Adi
16:30 01.12.2017 81.19.11.XXX
Zkus mi popsat, v jakým stavu byl Lotus v době, kdy ho přebíral Renault. Přebral po Genii zhuntovaný a vybrakovaný tým, který ve své 2. sezóně skončil 6., pro mě je to zklamání, protože minimálně od Silverstone měl Renault rychlostně 4. nejlepší balík, ale udělali mnoho chyb a měli slabou splehlivost (např. odstoupení Hulka v Japonsku kvuli DRS, Sainze v Abu Zabí kvůli kolu). Mercedes přebíral mistrovský Brown, né vybrakonavý Lotus a nastoupil do atmo éry s motorem, který znal 10 let (mimochodem ladění V8 motorů byl v letech 2002 - 2005 hoodně velký porod v podobě Mercedesu ) a oni ten tým poslali do střdu pole. Waw, to je páni výsledek! Ty mluvíš o cirkusu, vysmíváš se výrobci motorů, který toho v F1 dokázal o mnoho více než Mercedes. Který dominuje až nyní. Takže ty seš jen obyčejný Renault hater nic víc.
Adi
16:15 01.12.2017 81.19.11.XXX
Být ve své druhé sezóně 4. nejrychlejší auto je bída?! To se klidně nech vysmát. Mercedes v atmo éře, která byla o mnoho jednoduší pro vstup nového týmu než v hybrid éře poslal mistrivský tým do středu pole a ty se tady vysmíváš Renaultu? Kdybys o historii F1 něco věděl, nikdy by ses nevysmál, protože to byl právě Renault, který ukončil nejdelší dominanci Ferrari v jejich historii.
Adi
16:12 01.12.2017 81.19.11.XXX
Spolehlivost PJ nejlépe odráží tabulka použitých komponentů a celkový počet penalizací. Shodneme se na tom, že Honda v posledních 6 závodech sezóny poprvé od vstupu do hybrid éry ukázala, že umí být spolehlivá a to je samozřejmě povzbuzující. Renault má na čem pracovat, ale oni již svoji spolehlivost prokázali několikrát, takže nemám obavy.
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek